AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #1 Del Skrevet 7. august 2022 Etter 3 svangerskap og ned 20 kg, innser jeg at rumpa er litt slapp. Har ikke tenkt over det før. Har såvidt begynt med styrketrening. Erfaring med truser med polstrete push-up-innlegg? Ikke for mye effekt, bare et lite løft? Sklir innlegget rundt så det avsløres? Noen anbefalinger? Anonymkode: c7b39...04a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mariama Skrevet 7. august 2022 #2 Del Skrevet 7. august 2022 (endret) Dropp trusene, det er vel kun de som eventuelt skal se deg naken som bryr seg om rumpen din? Og du kan trene opp sprettrumpe helt fint om du vil. Google etter gode program eller bruk trusepengene på en pt-time for tips Edit/tillegg: Håper det går bra at jeg er så ærlig. Det kommer fra en flatbrystet sjel som brukte pushup BH i mange år og stresset med hvordan den ekte versjonen ville bli mottatt. Og et siste PS: Sånne tights med rumpepute klarer jeg å se det på i hvert fall. Også er det jo noe med om de rundt deg ser rumpa endres fra dag til dag. Endret 7. august 2022 av mariama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #3 Del Skrevet 7. august 2022 Ja, du har jo fortsatt muskler i rumpen som kan bli større. Huden må kanskje fjernes kirurgisk om det er snakk om mye overskudd. Tror du vil føle deg finere når du bare får trent en del. Anonymkode: bc0e1...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 7. august 2022 #4 Del Skrevet 7. august 2022 Tren masse bakkeløp og trappehopping i tillegg til styrkeøvelser. Helt fint mulig, men tar litt lenger tid for oss over 30 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #5 Del Skrevet 7. august 2022 Jada, men ikke med lav fettprosent. Sprettrumpe er kanskje noe du ikke har bruk for nå, men den blir definitivt mer spenstig om du trener styrketrening. Type baseøvelser. Ekstra hud får du ikke trent bort. Anonymkode: 7da3e...ea8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #6 Del Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (På 7.8.2022 den 21.31): Etter 3 svangerskap og ned 20 kg, innser jeg at rumpa er litt slapp. Har ikke tenkt over det før. Har såvidt begynt med styrketrening. Erfaring med truser med polstrete push-up-innlegg? Ikke for mye effekt, bare et lite løft? Sklir innlegget rundt så det avsløres? Noen anbefalinger? Anonymkode: c7b39...04a Herregud dropp den trusa 😂 - det er bare flaut. Jobb heller med å like deg selv og kroppen din, og tren riktige øvelser for å bygge muskulatur. Alder har vel ikke så mye å si ift muskulatur, men det kan vel ofte ta lengre tid jo eldre du er? Er man 50 år tar det ikke like kort tid å bli muskuløs som når man er 23 år vil jeg tro.. Men det er jo mulig og man må trene regelmessig og spise sunt/variert og mye proteiner og væske. Meget effektive øvelser for rumpe er —Squats m/dumbell eller kettelbell. Markløft. (Sumo)-squat med olymtiastang. Utfall med kettelbell/dumbell, og utfall på benk. Hip-Thrust med dumbell eller stang. Anonymkode: bb4d6...524 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #7 Del Skrevet 21. august 2022 Du må trene tung styrketrening, alt fra utfall (bakover) og step opp på en kasse, squats osv osv. Og trappeløp og bakkesprint osv. Lykke til, jeg er i 40-årene og har sprettrumpe fordi jeg trener mye rumpe. Anonymkode: eccf8...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #8 Del Skrevet 21. august 2022 Jeg er i 30årene, har sprettrumpe av å gå/småløpe opp en bratt skogsvei. Anonymkode: 6de8f...719 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #9 Del Skrevet 21. august 2022 Ja det går an! Naboen min på over 40 har trent noe inmari de siste to årene, hun har fått både fyldig og fin sprett-rumpe! Hun har 3 barn, har sett rumpa hennes da vi "holder på litt" hehe. Men er ekstremt hvor fin og rund den er blitt. Var pløsete og hengete før, nå er det rene hekkeløpern på 20år -rumpe 😄 😄 Anonymkode: 417a9...f51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #10 Del Skrevet 21. august 2022 Kjøp deg freddy bukser Anonymkode: 48e92...72e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #11 Del Skrevet 21. august 2022 Dropp trusene!! Anonymkode: 398f4...1c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #12 Del Skrevet 21. august 2022 Flate rumper er best! Go 80s! Anonymkode: 68415...f9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 21. august 2022 #13 Del Skrevet 21. august 2022 Trappeløp gir deg ikke big booty! baseøvelser som nevnt over. Men husk - hvis du spiser for lite vil du ikke klare å øke muskelmassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheAtl Skrevet 21. august 2022 #14 Del Skrevet 21. august 2022 1 minutt siden, Amber said: Trappeløp gir deg ikke big booty! En "sprettrumpe" behøver da vel ikke å være stor? Baseøvelser er nok den raskeste veien uansett, mener ikke å kverulere på det, men om målet ikke er å se ut som en fitness-influenser på IG så er jeg sikker på at en rekke mindre direkte veier kan duge også, og for noen så er omveien mer forlokkende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå