AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #1 Skrevet 7. august 2022 Eller blir den 70% stiv? Er det seriøst noen som blir superhard, selv i fylla? Anonymkode: 25fac...b7e
ElskerSkinn Skrevet 7. august 2022 #2 Skrevet 7. august 2022 Blir alltid knallhard og har null problem med å knulle noen drøye runder, med litt alkohol innabords..Blir alltid monsterkåt og holder myyyye lenger
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #3 Skrevet 7. august 2022 Kjæresten min blir steinhard når han er på fylla, og kan holde på i evigheter. Noe slitsomt for meg, skal jeg innrømme… Anonymkode: b0f5e...b06 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #4 Skrevet 7. august 2022 "Å bli", ikke "og bli" Anonymkode: f25e5...5be 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #5 Skrevet 7. august 2022 Krever helt klart litt mer innsats når jeg har drukket alkohol. Var lettere da jeg var ung og omtrent kunne bli hard på kommando. Når det er sagt er jeg ikke så begeistra fyllesex og blir som regel heller ikke så kåt, så noe kjempeproblem er det ikke. Anonymkode: e146d...da7
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #6 Skrevet 7. august 2022 D sjef var ung likte dama det pga holdt lenge . Nå er jeg 40 og får alltid stå men ikke like hard som da man var 20 om man er full . Kanskje fordi man ikke er like kåt / sulten Anonymkode: 8c3c7...713
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #7 Skrevet 7. august 2022 Min erfaring er at menn med problematisk alkoholforbruk (og som selvsagt selv benekter at dette er problematisk) så og si alltid har en litt dvask pølse. De kan være på som bare det, men utstyret funker ikke som det skal. Erfaringen tilsier også at utfordringer med ereksjonen neppe er den største utfordringen med disse mennene, dessverre Anonymkode: 96e1c...57e 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #8 Skrevet 7. august 2022 Det er ikke hardheten som er problemet når han har drukket, men at han holder mye lenger og at han blir så ukoordinert og dårlig til å ta instruksjoner. Typ "ikke gjør sånn, det er ubehagelig" men så gjør han det igjen. Anonymkode: 5340a...e65 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #9 Skrevet 7. august 2022 ElskerSkinn skrev (47 minutter siden): Blir alltid knallhard og har null problem med å knulle noen drøye runder, med litt alkohol innabords..Blir alltid monsterkåt og holder myyyye lenger Jeg sier ikke litt alkohol, tenker på når du er full. Anonymkode: 25fac...b7e
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #10 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Kjæresten min blir steinhard når han er på fylla, og kan holde på i evigheter. Noe slitsomt for meg, skal jeg innrømme… Anonymkode: b0f5e...b06 Hvordan klarer han og bli steinhard? Kanskje jeg ikke er kåt nok? Anonymkode: 25fac...b7e
ElskerSkinn Skrevet 7. august 2022 #11 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg sier ikke litt alkohol, tenker på når du er full. Anonymkode: 25fac...b7e Det er akkurat det samme, aldri hadt trøbbel med å bli steinhard når jeg er full.. den duracellkaninen😀
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #12 Skrevet 7. august 2022 ElskerSkinn skrev (52 minutter siden): Det er akkurat det samme, aldri hadt trøbbel med å bli steinhard når jeg er full.. den duracellkaninen😀 Hvordan klarer du det? Jeg trodde fylla gjorde at man ikke klarte og bli hard? Anonymkode: 25fac...b7e
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #13 Skrevet 7. august 2022 Ølkuk er rare greier, blir aldri ferdig i stupfylla. Men utpå morrakvisten da blir den jævlig vill. Sånn festing hører 20-åra til. Slutt for lenge siden. Blir fyllesjuk til onsdag nå, sånn er det å bli gammel 🙂 Anonymkode: f7473...989
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #14 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ølkuk er rare greier, blir aldri ferdig i stupfylla. Men utpå morrakvisten da blir den jævlig vill. Sånn festing hører 20-åra til. Slutt for lenge siden. Blir fyllesjuk til onsdag nå, sånn er det å bli gammel 🙂 Anonymkode: f7473...989 Men blir du knallhard i fylla? Anonymkode: 25fac...b7e
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #15 Skrevet 7. august 2022 Når jeg var yngre, klarte jeg å beholde hardheten men var mye mer utholden i fylla. Modne damer elsket det, ikke yngre. Anonymkode: d3b4b...802 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #16 Skrevet 7. august 2022 Ingen problem å bli like hard, men sensitiviteten påvirkes selvsagt. Derfor tar det lenger tid/blir vanskeligere å få orgasme, og mindre tilfredsstillende enn å ha sex i edru tilstand. Anonymkode: 7b1fd...81b 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #17 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ingen problem å bli like hard, men sensitiviteten påvirkes selvsagt. Derfor tar det lenger tid/blir vanskeligere å få orgasme, og mindre tilfredsstillende enn å ha sex i edru tilstand. Anonymkode: 7b1fd...81b Trodde det var vanskeligere og bli hard? Mpt på alkoholen og blodet? Anonymkode: 25fac...b7e
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #19 Skrevet 7. august 2022 Alltid like imponert over at samboeren klarer drikke så mye og likevel presentere en skikkelig «rockhard» kuk. Veldig gøy men kan bli på kanten til slitsomt etter ett par timer 😅 Anonymkode: e59d0...dff
Maskinfører Skrevet 8. august 2022 #20 Skrevet 8. august 2022 Var full en gang og sovna våkna av at jeg hadde melisaktig ting i boxer,n og jeg var alene lurer på hva som kan ha skjedd har jeg tenkt så hardt ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå