AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #1 Skrevet 7. august 2022 Jeg tenkte å begynne å gå i svømmehallen med sønnen min på 1,5 år samt at vi snart skal reise til syden. Har noen bikinier, men føler meg ikke heelt komfortabel i dem. Lurte litt på om en badedrakt kunne vært bedre. Ikke til å sole seg i, men når målet er å bade🙈 er ganske usikker på kroppen min etter jeg fikk barn, har en bmi på 26 og føler det meste ligger på mage/hofter og lår. Jobber med saken å gå ned i vekt, og har gått ned 20 kg siden fødsel. Lurer på om noen har tips til badedrakter som ikke er så "konete", men samtidig sitter fint på til ei med litt ekstra. Jeg er 27 år om det har noe å si. Anonymkode: 8ed8a...026
CrazyCatLady2500 Skrevet 7. august 2022 #2 Skrevet 7. august 2022 Kunne merket Careless være noe? Bonprix har utrolig mye fint badetøy forresten 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #3 Skrevet 7. august 2022 Ingen ser på kroppen din i svømmehallen. Alle er der for å svømme. Du har normal BMI og har virkelig ingen grunn til å misfornøyd med din sunne og velskapte kropp. Vær heller takknemlig over at du har en så flott kropp som har klart å skape et menneske! Anonymkode: 6e048...5f2 7 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #4 Skrevet 7. august 2022 Jeg synes ella&il sin badedrakt er flatterende, og ikke gjennomsiktig i hvit heller🤩 Anonymkode: d319c...ed7
Gjest mariama Skrevet 7. august 2022 #5 Skrevet 7. august 2022 Først og fremst, du er helt sikker flott! Og i svømmehall er den som regel lite se og bli sett, de fleste er opptatt med barn eller trening. Men siden jeg selv syns det er kjempevanskelig å finne en badedrakt som sitter fint, ville jeg bare tipse om å også se på «tankini», som er som en badesinglet. Selv er jeg også glad i sportsbikini i svømmehallen, noe med at de sitter litt bedre i bevegelse og dekker litt mer. Ellers er badedrakter ala dette veldig fine på mange: https://www.zalando.no/marks-and-spencer-london-magic-bandeau-badedrakt-navy-qm481g002-k12.html
CrazyCatLady2500 Skrevet 8. august 2022 #6 Skrevet 8. august 2022 Forresten, klorvann er veldig hardt mot badedrakter og for min del varer de bare én vinter i svømmehall (svømmer da to ganger i uka). Så jeg handler på Bonprix sånn at jeg ikke blakker meg på å kjøpe ny badedrakt hver høst 😅
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #7 Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (På 7.8.2022 den 21.15): Jeg synes ella&il sin badedrakt er flatterende, og ikke gjennomsiktig i hvit heller🤩 Anonymkode: d319c...ed7 Wow! Denne var fin 😍 hvordan er den i størrelsen? Anonymkode: 07216...c85
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #8 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Wow! Denne var fin 😍 hvordan er den i størrelsen? Anonymkode: 07216...c85 Jeg ville heller gått opp enn ned, men den er egentlig ganske normal😊 Anonymkode: d319c...ed7
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #9 Skrevet 9. august 2022 Unique vintage har råflotte bikinier til deg som har større hofter. Har selv derfra. Anonymkode: 50243...7b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå