Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag morges før han dro på jobb sa jeg ikke at jeg elsket han tilbake siden vi hadde en diskusjon i går kveld.

Han ble tydelig skuffet og spurte hvorfor jeg oppførte meg sånn. Følsom som jeg var så begynte jeg og gråte, uten og klare og svare. 
Da gikk han. Han gikk..

Han kommer snart hjem og jeg vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg mot han. Det han gjorde var skikkelig kaldt gjort. 

Anonymkode: 79ff9...81e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du var ufin og nå sutrer du på KG etter sympati. Skjerpings! På tide å vokse opp. 

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

I dag morges før han dro på jobb sa jeg ikke at jeg elsket han tilbake siden vi hadde en diskusjon i går kveld.

Han ble tydelig skuffet og spurte hvorfor jeg oppførte meg sånn. Følsom som jeg var så begynte jeg og gråte, uten og klare og svare. 
Da gikk han. Han gikk..

Han kommer snart hjem og jeg vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg mot han. Det han gjorde var skikkelig kaldt gjort. 

Det kalles vel å svare med samme mynt. Hva med hans følelser? Du synes ikke det var kaldt gjort å ikke svare på noe slik? 

Anonymkode: ceca5...13d

• Liker 13
Skrevet

Du sa du ikke var glad i ham rett før han gikk på jobb og da han gikk til jobben var han den som var kald? Hva prøvde du egentlig å oppnå her? Se om han droppet hele eller deler av jobben som et bevis på at han elsker deg?

Dette var en shit-test, ikke sant?

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet

Nei fy faen ta deg sammen! Jeg blir flau på enkelte kvinners vegne. Er du 7 år? Dette er ikke pappaen eller mammaen din. Det er partneren din.

DU sier du ikke elsker ham mer, og du mener du er den som skal ha trøst??!

Han gjorde rett i å gå.

Wake-up call: Han har også følelser! 

• Liker 16
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva han gjorde galt her?

Det er veldig umodent å holde tilbake kjærlighet på trass fordi man er uenige. Det er jo mye kaldere å la være å svare når noen sier at de elsker deg enn å spørre hvorfor du oppfører deg dårlig? 

Anonymkode: 6812e...42a

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var nok du som var kaldest her.

Hvordan du skal oppføre deg når han kommer hjem? Jo, du skal si at dere må prate sammen og reparere dette her, hvis han er klar og du er klar for å snakke sammen rolig og voksent.

Anonymkode: c9247...fba

• Liker 6
Skrevet

Det var ikke pent gjort ☹️ man skal ikke gå mens jenter gråter da skal man trøste dem 🙂 

Gjest Ghostface
Skrevet

Det hjelper ikke å gi ham silent treatment.

AnonymBruker
Skrevet
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Det var ikke pent gjort ☹️ man skal ikke gå mens jenter gråter da skal man trøste dem 🙂 

Så man skal kunne bruke gråt til å snu situasjonen og få trøst når man har gjort feil selv?

Anonymkode: 8520b...3c4

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så man skal kunne bruke gråt til å snu situasjonen og få trøst når man har gjort feil selv?

Anonymkode: 8520b...3c4

Selv om man har kranglet så er det ingen grunn til ikke å gjøre det husk at det kan være siste gangen man ser vedkommende  vær alltid venner når man går ut av døren en ulykke hender så lett  

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke mente det du sa, så sier du unnskyld. 

Anonymkode: 889a2...658

AnonymBruker
Skrevet

*da du gråt 

Anonymkode: b75ac...fb4

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Da gikk han. Han gikk..

Du mener virkelig at det er HAN som skylder deg noe etter denne episoden her? Aldri i mitt 25 år lange samliv med mannen har jeg straffet ham med å ikke si at jeg elsker han i de tilfellene hvor jeg alltid gjør det!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
nisselue skrev (26 minutter siden):

Du sa du ikke var glad i ham rett før han gikk på jobb og da han gikk til jobben var han den som var kald? Hva prøvde du egentlig å oppnå her? Se om han droppet hele eller deler av jobben som et bevis på at han elsker deg?

Dette var en shit-test, ikke sant?

Jeg sa ikke at jeg ikke elsket han. Jeg bare sa det ikke tilbake. Stor forskjell. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg sa ikke at jeg ikke elsket han. Jeg bare sa det ikke tilbake. Stor forskjell. 

Nei 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Selv om man har kranglet så er det ingen grunn til ikke å gjøre det husk at det kan være siste gangen man ser vedkommende  vær alltid venner når man går ut av døren en ulykke hender så lett  

Ja, og derfor burde hun sagt tilbake til han at hun elsker han?🤔

Det er ts som har bæsjet på leggen her. Man bruker ikke den slags taktikk når man krangler, ikke om man er over 15 år. Det er en form for hersketeknikk og poenget er å gjøre den andre usikker, slik at vedkommende skal komme og beklage, ta på seg all skyld osv. Rett og slett krype for den "uskyldige parten" i den krangelen. Jeg er helt sikker på at ts har minst like stor skyld i gårsdagens krangel, mannen er voksen og prøver å gå videre, men ts skal fortsette å straffe han. Da gjorde han helt rett i å gå på jobb. Man kan jo ikke komme for sent/skulke fordi man har en umoden kjæreste som forventer urealistiske ting?

Mannen og jeg krangler aldri, vi snakker om ting om det er noe, men det vi er helt enig om er at man ikke skal legge seg sint og med uoppgjorte temaer. Vi er også helt enig i at vi aldri skal bruke trussel om skilsmisse/avslutte forholdet når vi evt krangler. Og vi skal alltid vise at man fremdeles er glad i hverandre selv om man krangler, vi skal feks ikke la være å si/svare på "elsker deg". 

Anonymkode: 01933...c7b

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei! Faktisk mener jeg at det er hakket verre å ikke si det tilbake. Jeg sier jo ikke "jeg elsker deg" hver gang han eller jeg går ut døra liksom, men hvis den ene sier det først er det å ikke si det tilbake nærmest som å si at "jeg elsker ikke deg!"

Face it, du har driti deg ut!

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Anonymkode: 79ff9...81eja

Ja, det er en forskjell. Hvis man ikke elsker noen lengre og sier det til dem, så er det en ærlighet som de fortjener å vite om. Hvis man holder tilbake fra å si at man elsker partneren sin når de må dra på jobb pga en tidligere krangel man ikke har gjort seg ferdig med, så er det manipulering av situasjonen og svært umodent. 

Og hvis du ikke klarer å svare på hva det er som gjør at du ikke kan si at du elsker han, så er det noe du må ta tak i! Du kan ikke bare la det ture og gå med silent treatment og forvente at han skal løpe etter deg med romanse og omsorg for å dra det ut av deg. Du må gå i deg selv og sjekke "hvorfor er jeg trist/sint/lei meg og så finne en måte å kommunisere dette til din partner.

Du stonewall'er han jo? Dette er langt ifra greit og jeg synes du skylder ham en unnskyldning.

Anonymkode: ff68d...e76

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...