AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #1 Skrevet 7. august 2022 Hei! skal føde mitt andre barn snart etter alvorlig rift tidligere. Overlege påstår at man blir helt fin igjen etter å ha revnet to ganger med begrunnelse i at det er 6 år siden forrige fødsel. Noen som har revnet alvorlig tidligere flere ganger? Tenker grad 3c-4? Anonymkode: 477ec...46f
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #2 Skrevet 7. august 2022 Ikke meg du spør etter, men jeg fikk alvorlig rift grad 4 første fødsel. Neste fødsel var styrtfødsel, babyen hadde armene over hodet slik at omkretsen ble mye større og hun satt fast. Fikk ikke én eneste rift. Anonymkode: d5766...c2e
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #3 Skrevet 7. august 2022 Helt fin igjen? Okeii... Har ikke vedkommende noen overbevisende statistikker å slå i bordet med? Anonymkode: f7c19...1a1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #4 Skrevet 7. august 2022 Jeg var nylig hos gynekolog for sjekk etter rift 3b. Hun anbefalte meg keisersnitt neste gang for å slippe evt lik rift eller verre, særlig for å skåne anus. Gynekologen sa til meg at det var litt større sjanse for ny alvorlig rift etter å ha fått det tidligere. Det er journalført fra sykehuset etter fødsel at jeg vil få innvilget keisersnitt, så jeg vil be om det. Orker ikke alvorlig rift igjen. Har vært prega av smerter hver dag siden fødsel og det er 3 mnd siden. Arrvevet er kjempestramt og jeg må tøye/trykke på dette inni skjeden hver dag. Hadde søkt om keisersnitt om jeg var deg i stedet for å ta sjansen på at du unnslipper rift. Anonymkode: affdc...e62 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #5 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg var nylig hos gynekolog for sjekk etter rift 3b. Hun anbefalte meg keisersnitt neste gang for å slippe evt lik rift eller verre, særlig for å skåne anus. Gynekologen sa til meg at det var litt større sjanse for ny alvorlig rift etter å ha fått det tidligere. Det er journalført fra sykehuset etter fødsel at jeg vil få innvilget keisersnitt, så jeg vil be om det. Orker ikke alvorlig rift igjen. Har vært prega av smerter hver dag siden fødsel og det er 3 mnd siden. Arrvevet er kjempestramt og jeg må tøye/trykke på dette inni skjeden hver dag. Hadde søkt om keisersnitt om jeg var deg i stedet for å ta sjansen på at du unnslipper rift. Anonymkode: affdc...e62 Jeg vil bare si at jeg også var preget av smerter hver dag i 6 måneder etter fødselen og så avtok det og var ikke like smertefullt og hver dag etter ett år, men det var fortsatt ikke bra. Virket veldig håpløst mens jeg sto i det, men det har faktisk blitt helt fint igjen selv om det tok lang tid. Anonymkode: d5766...c2e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå