Ms. Croft Skrevet 21. november 2005 #1 Skrevet 21. november 2005 Hei alle! Ja, nå skal vi altså gifte oss !! Men vi har vel egentlig kommet fram til at vi ikke har lyst til å ruinere oss på et giga bryllup. Vi har kommet fram til at vi ønsker oss å ha bare nærmeste familie og forlovere. Vi tenker veldig på å gifte oss på ambassaden i Stockholm. Noen som har gjort det? Etterpå blir det vel middag på en fancy restaurant. Har veldig lyst til å høre om både gode og evt ikke så gode erfaringer...
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #2 Skrevet 22. november 2005 En venninne av meg gifta seg ved ambassaden i Stockholm for 4 år siden. De har bare positive erfaringer. De sier at de er superfornøyd! Har sett bilder, og det så veldig bra ut. Selv skal vi gifte oss ved ambassaden i København, og det gleder jeg meg masse til. (Vi gjør det ikke for å ikke ruinere oss, da vi skal ha bryllupsfest når vi kommer hjem igjen!)
FrøkenHobart Skrevet 28. november 2005 #3 Skrevet 28. november 2005 Gifta oss ved ambassaden i Stockholm i sommer vi! Vil anbefale dere å ta en telefon snarest for å bestille dag. De vier bare torsdag og fredag og det er mange som bestiller i god tid. Jeg fant den perfekte freelancer-fotografen på et lignende svensk nettsted. Har mange tips og råd så bare spør om det er noe du lurer på!
Ms. Croft Skrevet 28. november 2005 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2005 Hei! Så bra med tips! :-D Har vært i kontakt med dem, men da sa de at ikke de tok 'bestillinger' for 2006 før i midten av desember. Heldigvis er ikke datoen veldig viktig for oss, i og med at vi ikke har så mange å ta hensyn til. Jeg lurer litt på hvem han fotografen var? Og om du har noen tips til bra og fine restauranter? Og alt annet jeg glemmer å spørre om... Kommer sikkert på mere senere, er på jobb nå... OOPS!
Gjest Melk Skrevet 28. november 2005 #5 Skrevet 28. november 2005 Man kan gifte seg i hagen på ambassaden, den er veldig koselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå