AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #1 Skrevet 7. august 2022 Det er så utrolig lenge siden jeg har vært på en første date nå. Jeg er i midten av 30-årene og møtte for et par dager siden en mann fra tinder for første date. Vi hadde en hyggelig turdate, tror begge var nervøse i starten for samtalen gikk litt trått. Men vi ble sittende i skogen å prate i flere timer og hadde det jeg vil kalle en veldig koselig og fin første date. Jeg er usikker om jeg ønsker videre relasjon, men jeg er likevel nyskjerrig på han. Vi var begge enige om at det hadde vært en koselig kveld, og har holdt samtalen litt gående på melding etterpå. Jeg lurer bare på hva som er vanlig å gjøre nå? Bare fortsette å holde hverdagslige samtaler om høyt og lavt, eller skal man spørre rett ut om personen er interessert i å treffes igjen? Jeg tenker jo at det er positivt om man har daglig kontakt, og man hadde kanskje ikke giddet det om man ikke så for seg å møtes igjen? HELP Anonymkode: 79460...0a8
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #2 Skrevet 7. august 2022 Som regel skjer det ingenting. Men er du interessert i å møtes igjen så syns jeg du skal bare spørre. Får ikke verre enn nei. Hvis er resultatet uansett så hva har du å tape? Det er 50% sjanse for ja og. Anonymkode: 7bb4e...362
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #3 Skrevet 8. august 2022 Jeg fant ut at jeg bare måtte spørre! Lønnet seg det, ny date denne uken 😊 Anonymkode: 79460...0a8
norw Skrevet 8. august 2022 #4 Skrevet 8. august 2022 Bør absolutt spørre om å treffes igjen, hvis man synes det er verdt å bli bedre kjent, se om det er noe å bygge videre på. Litt rart ingen av dere har nevnt det ennå.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #6 Skrevet 8. august 2022 norw skrev (1 time siden): Bør absolutt spørre om å treffes igjen, hvis man synes det er verdt å bli bedre kjent, se om det er noe å bygge videre på. Litt rart ingen av dere har nevnt det ennå. Tror vi begge er litt sjenert, men jeg har spurt å vi skal møtes igjen denne uken. Syntes nesten 2.date er verre enn første. Nå er det mer forventninger på et vis. Anonymkode: 79460...0a8
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #7 Skrevet 11. august 2022 TS her: Da var vi på date igjen i går. Vi gjorde en aktivitet som var over på under 1 time. Da vi var ferdige med dette spurte jeg om vi skulle gå en tur eller gjøre noe annet, men det ville han ikke. Ok greit det. Jeg tar hintet. Men så spør han om når ferien er over osv, (vi bor ikke i samme by) han sa han ville sees igjen før det, men vi avtalte ikke noe. jeg er så forvirret og jeg følte daten var over før den hadde startet.. Han skulle ikke noe annet enn hjem heller etterpå (som han sa)… Er dette dødt? Anonymkode: 79460...0a8
Jaytee Skrevet 11. august 2022 #8 Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS her: Da var vi på date igjen i går. Vi gjorde en aktivitet som var over på under 1 time. Da vi var ferdige med dette spurte jeg om vi skulle gå en tur eller gjøre noe annet, men det ville han ikke. Ok greit det. Jeg tar hintet. Men så spør han om når ferien er over osv, (vi bor ikke i samme by) han sa han ville sees igjen før det, men vi avtalte ikke noe. jeg er så forvirret og jeg følte daten var over før den hadde startet.. Han skulle ikke noe annet enn hjem heller etterpå (som han sa)… Er dette dødt? Anonymkode: 79460...0a8 Hvordan følte du kjemien var? Noen ganger kan den ene parten føle mer enn den andre. Men utifra hvordan jeg tolker situasjonen, så høres han ikke noe særlig gira ut.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #9 Skrevet 11. august 2022 Jaytee skrev (1 time siden): Hvordan følte du kjemien var? Noen ganger kan den ene parten føle mer enn den andre. Men utifra hvordan jeg tolker situasjonen, så høres han ikke noe særlig gira ut. Kjemien er der, men vi er begge sjenerte. Og hvorfor spurte han når jeg skulle reise? Jeg vet han er veldig opptatt, så jeg sa jeg får vel ikke se deg igjen før jeg drar.. Men da sa han at det måtte vi jo.. Kan d ha skjedd noe som gjorde at han bare var distrahert på daten? Anonymkode: 79460...0a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå