AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #1 Del Skrevet 7. august 2022 Jeg er 166cm og var for en uke siden 83,5kg. Den siste uken har jeg spist lavkarbo (ikke keto strengt), og ligget på 800kcl. Trener hver morgen. I dag stod vekta på 81,7. Hvor mye kan jeg i snitt regne med å gå ned i uka? Ca. 1kg? (jeg spiser egg, grønnsaker, 00yoghurt, kjøtt, kylling og fisk. Så er ikke spesielt sulten) Anonymkode: 0adc4...a77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #2 Del Skrevet 7. august 2022 Du ødelegger deg selv med å ligge så lavt på kalorier Anonymkode: 67444...ccb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #3 Del Skrevet 7. august 2022 Ingen bør spise så lite. Går ut over hormonene dine også. Anonymkode: 8a387...11d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #4 Del Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du ødelegger deg selv med å ligge så lavt på kalorier Anonymkode: 67444...ccb Hvorfor? Av en eller annen grunn går jeg ikke ned når spiser over 1200. https://thefast800.com Anonymkode: 0adc4...a77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessic_a Skrevet 7. august 2022 #5 Del Skrevet 7. august 2022 Denne tråden blir stengt straks. før det ønsker jeg å formidle til deg at du ikke bør spise så lite. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #6 Del Skrevet 7. august 2022 Om du er på lavkarbo så må du få i deg fett også ting som nøtter, avocado, ost og diverse oljer. Anonymkode: 79ec8...66b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chlypa Skrevet 7. august 2022 #7 Del Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er 166cm og var for en uke siden 83,5kg. Den siste uken har jeg spist lavkarbo (ikke keto strengt), og ligget på 800kcl. Trener hver morgen. I dag stod vekta på 81,7. Hvor mye kan jeg i snitt regne med å gå ned i uka? Ca. 1kg? (jeg spiser egg, grønnsaker, 00yoghurt, kjøtt, kylling og fisk. Så er ikke spesielt sulten) Anonymkode: 0adc4...a77 Du kan regne med at det ikke varer så lenge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #8 Del Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor? Av en eller annen grunn går jeg ikke ned når spiser over 1200. https://thefast800.com Anonymkode: 0adc4...a77 Du har for lite kunnskap om du mener det er sunt å ligge på 800. Anonymkode: 67444...ccb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #9 Del Skrevet 7. august 2022 Slankekurer funker aldri. Livsstilsendring funker alltid. Du kommer til å være så ulvehunger-utsultet om noen få kilo at du legger på deg alt igjen. Endre livsstil og kutt ut slankekurer. Anonymkode: 5dbaf...9e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #10 Del Skrevet 7. august 2022 Jeg veit egentlig ikke så mye om kalorier, men om du spiser kjøtt, egg kylling og fisk i løpet av en dag, så tror jeg ikke du sulter egentlig, men jeg lyrer også på om du regner feil. Men uansett så er kaloritelling og lavkarbo dietten to forskjellige ting. Anonymkode: 79ec8...66b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #11 Del Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du har for lite kunnskap om du mener det er sunt å ligge på 800. Anonymkode: 67444...ccb Jeg vet det ikke er spesielt sunt. Men jeg får i meg mye grønnsaker og fisk. Det er ment som en kickstart, ikke noe jeg skal gå på evig. Men når det er sagt er jeg ikke spesielt sulten, trener bra og god energi. TS Anonymkode: 0adc4...a77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #12 Del Skrevet 7. august 2022 Nå skal det jo sies at enkelte dietter, type 5-2, anbefaler 500 kalorier pr dag de to dagene. Så du kan fint klare deg på det noen dager, men ikke hver dag, da ødelegger du bare for deg selv Problemet med kaloritelling er at man ofte glemmer å telle de små tingene man putter i munnen, ofte uten å tenke på det. To kilo på en uke er fullstendig mulig i starten, selv gikk jeg ned 2,3 kg fra mandag til fredag, uten å telle kalorier. (Har riktignok gjort det før, så har ganske god kontroll på hva jeg putter i meg). Men, det er mye vann, og vektnedgangen må gå gradvis heretter. Jeg har satt et mål på 10 kg fram til juni neste år. Altså, 10 kg på 10 mnd, rett og slett fordi jeg har lært viktigheta med å ikke rushe kroppen, og også ha mulighet til å kunne kose meg. Livet er ikke bare antall kilo. ❤️ Anonymkode: add79...f8a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #13 Del Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg veit egentlig ikke så mye om kalorier, men om du spiser kjøtt, egg kylling og fisk i løpet av en dag, så tror jeg ikke du sulter egentlig, men jeg lyrer også på om du regner feil. Men uansett så er kaloritelling og lavkarbo dietten to forskjellige ting. Anonymkode: 79ec8...66b Jeg regner rett. Er realist/matematiker😅 Legger alt inn i en app og. Og du har helt rett, jeg sulter ikke:-) Man får mye egg, grønnsaker, kylling og fisk for 800kcl.. ts Anonymkode: 0adc4...a77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #14 Del Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg regner rett. Er realist/matematiker😅 Legger alt inn i en app og. Og du har helt rett, jeg sulter ikke:-) Man får mye egg, grønnsaker, kylling og fisk for 800kcl.. ts Anonymkode: 0adc4...a77 Og kaloritelling og lavkarbo er i bunn og grunn det samme. Antall kalorier inn/ut. Forskjellen er hvor man henter kaloriene fra. Anonymkode: 0adc4...a77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #15 Del Skrevet 7. august 2022 Det eneste du oppnår er å bremse din egen forbrenning. Når kroppen tenker at dette er hva den skal få hver dag vil du når fu øker på kaloriene stagnere vektnedgang. Begynn i andre enden om 1200 kacl ikke fungerer. Du må øke slik at kalorier for å opprettholde vekt er der du vil den skal være. Øk til 2000 i noen uker og klatre nedover over flere uker. Anonymkode: b6343...144 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #16 Del Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og kaloritelling og lavkarbo er i bunn og grunn det samme. Antall kalorier inn/ut. Forskjellen er hvor man henter kaloriene fra. Anonymkode: 0adc4...a77 Nei man teller faktisk ikke kalorier på den dietten, kun på KG gjør man det 😅 Anonymkode: 79ec8...66b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 7. august 2022 #17 Del Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg er 166cm og var for en uke siden 83,5kg. Den siste uken har jeg spist lavkarbo (ikke keto strengt), og ligget på 800kcl. Trener hver morgen. I dag stod vekta på 81,7. Hvor mye kan jeg i snitt regne med å gå ned i uka? Ca. 1kg? (jeg spiser egg, grønnsaker, 00yoghurt, kjøtt, kylling og fisk. Så er ikke spesielt sulten) Anonymkode: 0adc4...a77 Med så lite kalorier vil du miste muskemasse og lite fett. Ikke å anbefale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 7. august 2022 #18 Del Skrevet 7. august 2022 Kjære trådstarter, Denne tråden stenges, da den bryter med retningslinjene for dette rommet. * Diskusjoner om daglig inntak under 1200 kcal tillates ikke. Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege eller annet helsepersonell for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg