AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #1 Skrevet 7. august 2022 Kjæresten min har bursdag snart. Har noen forslag til en virkelig romantisk gave? Aller gladest ville han blitt om jeg kjøpte ringer og fridde til ham, men det er ikke aktuelt helt ennå…. Tenker meg noe til 2-3000. Anonymkode: 2094d...8bb
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #2 Skrevet 7. august 2022 Romantiske gaver er gaver som du vet han vil bli glad for, fordi gavene viser at du virkelig kjenner ham. For noen er det konsertbilletter til en spesiell konsert. For andre er det ei natt på hotell. Anonymkode: 65bfa...d3b 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #3 Skrevet 7. august 2022 Sliter med å se for meg en romantisk gave som jeg ville satt pris på. Det måtte i såfall vært noe opplevelsesbasert, kanskje et hotell opphold sammen eller noe. -mann Anonymkode: 62831...ccb
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #4 Skrevet 7. august 2022 Smykke med bilde av dere , armbånd med tekst , kalender bok med bilder av dere , gavekort på spa sammen, overnatting på hotell med koselig opplevelse Anonymkode: d8c52...7ea
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #5 Skrevet 7. august 2022 Jeg ga min mann parmassasje. Det elsket han. Anonymkode: a521b...f35
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #6 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Smykke med bilde av dere , armbånd med tekst , kalender bok med bilder av dere , gavekort på spa sammen, overnatting på hotell med koselig opplevelse Anonymkode: d8c52...7ea Smykke, armbånd, kalender 🤢 de øvrige 👍 Anonymkode: 62831...ccb 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #7 Skrevet 7. august 2022 Hotel, spa og masse sex - det hadde «nesten» alle menn sett pris på. Dere kan også drite i hotel og bare hatt masse sex hjemme. Jeg vet jeg ikke snakker for alle menn, men vet også at mange menn er som meg. Mange menn ønsker kun at hun som de elsker begjærer de som de. Spar dette gave styret til en venninne har bursdag. Sex og 100% hengivenhet er det (ikke alle) menn ønsker seg. Anonymkode: 0fd83...baa
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #8 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ga min mann parmassasje. Det elsket han. Anonymkode: a521b...f35 Sex etterpå ? Anonymkode: 0fd83...baa
Maskinfører Skrevet 7. august 2022 #9 Skrevet 7. august 2022 Jegerprøva ( Viktig ved fremtidig matkrise) samt fred og ro 🙂
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #10 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hotel, spa og masse sex - det hadde «nesten» alle menn sett pris på. Dere kan også drite i hotel og bare hatt masse sex hjemme. Jeg vet jeg ikke snakker for alle menn, men vet også at mange menn er som meg. Mange menn ønsker kun at hun som de elsker begjærer de som de. Spar dette gave styret til en venninne har bursdag. Sex og 100% hengivenhet er det (ikke alle) menn ønsker seg. Anonymkode: 0fd83...baa Det får han hele tiden… Anonymkode: 2094d...8bb
Gjest Abendstern Skrevet 7. august 2022 #11 Skrevet 7. august 2022 Hva med en romantisk stund,? God mat, noe godt i glasset og en fin film 😊
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #12 Skrevet 7. august 2022 Litt rart å foreslå sex og begjær siden det er noe man bør ha hele tiden og ikke bare spare til bursdag og julaften 😅 Når det er sagt så er det ikke noe i veien for å gjøre litt ekstra stas på han i den retningen når det er bursdag. Kle deg opp i sexy undertøy, lag noe god mat, gi han en lang massasje, kanskje kjøp noe nytt leketøy, gjør med han hva nå han elsker. Man gjør jo det andre dager også, men likevel .. Min mann er sånn som egentlig ikke bryr seg om gaver, men jeg har jo oppdaget at han elsker veldig personlige gaver, og opplevelser sammen. Nesten ikke poeng i å gi de spesifikke tipsene her, for det er veldig personlig, mye intern humor, ting vi har snakket om. Så ikke ting andre blir glade for nødvendigvis! Han hadde for eksempel en crush på en stjerne fra 90-tallet, jeg skaffet en signert plakat av henne i undertøy til han. Kjøpte en svær boks med tannpirkere til han pga noe intern humor. Sånne ting. Mye tull egentlig. Også noe veldig romantisk. Det må jo være noe han har snakket om da, det er jo der litt av romantikken ligger også, at man hørte etter den gangen han sa at en ting han alltid har hatt lyst til har vært å .... Har også kjøpt billetter til konsert/festival, vi liker musikk begge to. For 2-3000 så tenker jeg som andre her kanskje hotell/spa kan være noe for alle? Ellers er det jo vanskelig å tipse uten å vite hva han liker. Billetter til Bruce Springsteen? Drone? Strikkhopp? En gekko? En tattis? Nike-sko? Ølkurs? Anonymkode: bb161...650
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå