AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #21 Del Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja jeg har jobb, men liker mandager. Anonymkode: 26ea2...12e Elsker du jobben din? Da er du heldig! Jeg hater mandag til fredag. Lørdag er jeg så sliten at jeg holder på å gråte. På søndag er jeg bare full av angst og føler meg deprimert. Så starter helvetet på nytt på mandag. Eller, det var sånn. Er ufør nå. Takk gud. Jeg sliter med så mye at alt er overveldende. La meg være alene så har jeg det godt. Eller, har hvertfall mindre trang til å begå selvdrap. Anonymkode: 6aba0...529 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 7. august 2022 #22 Del Skrevet 7. august 2022 Selv elsker jeg søndagene❤️ Jeg er glad i jobben min og alt det innebærer men det kommer ikke i nærheten av den forkjærligheten jeg har til søndagene, eller helg da. Men jeg pleier ligsom ikke å tilbringe hele lørdagen på shopping, bykultur og annet så for min del spiller det liten trille at ting er stengt. Søndagen er kaffe på sengen, lang brunsj, podcast, film og serier, husvask, tur, lesing i bok på sofaen i kosebuksen, det er slumring, yoga, klatring på senteret jeg bruker. Søndagen er fri og tiden går alt for fort... Søndagene er vennetid, tedrikketid, ta en ekstra lang dusj, være god med seg selv dag, ta fotbad og hårkur med musikk på øret dag.. Søndagene er helt fantastiske hvor jeg har energi og er opplagt og kan gjøre hva pokker jeg vil; la humla suse og bare være fri... At det er en lang dag? Nei sweet bejizesen den går alt for fort... Som andre har sagt; det blir akkurat hva du gjør den til.. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #23 Del Skrevet 7. august 2022 Jeg elsker søndager 🙈 Sender mannen ut med barna, setter på en podcast/lydbok, vasker hele huset, pakker klart til ny uke og kan slappe av på kvelden 😃 Anonymkode: 8bdea...9c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #24 Del Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Elsker du jobben din? Da er du heldig! Jeg hater mandag til fredag. Lørdag er jeg så sliten at jeg holder på å gråte. På søndag er jeg bare full av angst og føler meg deprimert. Så starter helvetet på nytt på mandag. Eller, det var sånn. Er ufør nå. Takk gud. Jeg sliter med så mye at alt er overveldende. La meg være alene så har jeg det godt. Eller, har hvertfall mindre trang til å begå selvdrap. Anonymkode: 6aba0...529 Jeg liker den hvertfall. Anonymkode: 26ea2...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #25 Del Skrevet 7. august 2022 Jeg er alltid nedfor på søndager. Nærmer seg ny slaveuke og tidlige morgener. Hater hater hater å stå opp tidlig. Anonymkode: 2d4ed...2ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Abendstern Skrevet 7. august 2022 #26 Del Skrevet 7. august 2022 Har det på samme måten. Særlig søndager på vinteren er kjipe. Mørkt ute og lite liv ☹ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #27 Del Skrevet 7. august 2022 Ja. Gruer meg til jobb igjen. Anonymkode: af087...882 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #28 Del Skrevet 8. august 2022 Søndag var kjedelig før, men det har endret seg. Det er en annerledesdag vi kan bruke til ting vi ofte ikke gjør. Feks gå lange turer, gå på kino, besøke et galleri, spise en middag på restaurant i en by som er rolig siden det er søndagsstengt, etc. Eller du kan dyrke en hobby, bruke mange timer på å lage en middag, eller chille i sofaen med netflix og digg. Hmm, begynner å glede meg til neste søndag allerede. Eneste ulempen er at det er mandag etterpå. Anonymkode: da7c1...c45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #29 Del Skrevet 8. august 2022 Søndager er jo gull verdt. Iallfall om man har hus og hage å ta ta vare på, og begge jobber 100 %, det er den eneste tiden jeg føler jeg har til å få gjort masse, i tillegg til å ta meg en lang god pause i form av en tur eller spille litt. Men går hele tiden og gruer meg litt til å jobbe igjen mandag. Hadde offshoreturnus før, visste ikke hva jeg hadde før jeg mistet det - men hadde ikke orka den jobben lenger da. Anonymkode: 137c0...fc8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #30 Del Skrevet 8. august 2022 Er ikke jobb, så det teller enorm positivt. Men butikker er stengt, noe som er helt sjukt i 2022. Anonymkode: 623ea...81d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #31 Del Skrevet 8. august 2022 Jeg synes søndag er helt greie. Kjedelig at nesten ingenting er åpent, men ellers ok. Har en søndags-åpen Joker butikk i gangavstand om det er noe som mangler. Tidligere pleide vi å bruke søndagene til å dra på kino som familie, jeg, eksen og sønnen vår. Det var en koselig dag sånt sett. Kinodagen. Anonymkode: 7c5ea...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #32 Del Skrevet 8. august 2022 Jeg liker søndager, men de blir delvis spist opp av at jeg gruer meg til mandag. Jeg liker jobben min greit, og er glad jeg har en jobb. Men den er slitsom og det er gjerne en del arbeidsoppgaver jeg vet venter og som jeg er nervøs for. Anonymkode: 6c68b...101 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå