Gå til innhold

Flere som synes at Søndager er en tung dag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er jeg trist, sliten eller syk fra før så blir alt mye verre på en Søndag. Trist og tung dag som jeg bare venter på skal ta slutt. Og når jeg legger meg på kvelden natt til Mandag er jeg bare glad det er Mandag. Sånn er det hver uke. Er ikke ensom, det er bare Søndager som er så tunge og kjedelige. Flere som har det sånn?

Anonymkode: 26ea2...12e

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Synes helger generelt sett er veldig tunge. Det skal liksom være høydepunktet i uka men det er bare ensomt. 

Anonymkode: c5d52...586

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har aldri helt likt så godt søndager. Liksom alt for stille. Har også fått dårlige assosiasjoner siden jeg brukte mange av mine søndager som fyllesyk og «dagen derpå deppa» i flere år mens jeg var en festløve. 
Det er en sånn dag det ikke skjer noe. Det kommer ingen post (hvis du gleder deg på å få noe), det kommer sjelden noen Mail eller viktig beskjed siden folk har fri... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Søndager er kjedelige fordi alle butikkene er stengt, lørdagskosen er over ig det snart er mandag og full rulle igjen 🙈

Anonymkode: b4a17...444

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er en utrolig kjedelig dag ble ett glass vodka i går og bilen ble stående idag noe som gjorde søndagen ennå kjipere 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

For meg er alle dager like. Spiller ingen rolle om det er søndag eller onsdag. 
Er ingen forskjell på det. Er like syk uansett. 

Anonymkode: aebd2...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg likte de tidligere, men da hadde jeg sunday funday med venner eller turdag med eksen. 

Nå begynner hodet bare å gruble på problemstillinger jeg må ta tak i på jobb, vennene mine har kosedag med mannen og han jeg dater drar tidlig eller kommer sent fordi det er byttedag og fellesmiddag med barn og ekskone.

Anonymkode: daf3d...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

kjedelig dag er søndag. lite å finne på. 

Anonymkode: 8b6b8...a51

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke søndager, er liksom bare å sitte ogvente på å komme i gang med ei ny uke, ingenting som skjer. Når mandagen kommer så er man liksom i gang igjen, og kan glede seg til fredag, som er ukas beste dag 😊

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker søndager fordi jeg har hund, og da kan vi gå lang tur hvis været er fint. Ofte får jeg dratt med meg en venn også, hvis været er sånn nogenlunde. 

De fleste er tiltaksløse på søndager, så jeg synes ofte jeg får napp om jeg spør noen om å finne på noe akkurat den dagen. 

Anonymkode: 9e431...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er siste dag av ferien min og jeg har vært på sofaen hele dagen og sett skit på tv og bare gruer meg til i morgen. Jeg har sett på vaktliste at jeg må jobbe med hu hurpa hele uken. Hater denne søndagen.....

Anonymkode: 40547...a97

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes søndagene er fine, nettopp fordi det er en dag som jeg kan sløve uten dårlig samvittighet. 

Anonymkode: f3f5a...c23

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hva!?

Du må ha en jobb du elsker, eller er du ikke i jobb?

De som elsker mandager er virkelig heldige!

Eneste grunnen til at jeg ikke liker søndager er at jeg har veldig angst fordi jeg skal på jobb igjen dagen etter. Bruker altfor mye av dagen til å grue meg før den nye arbeidsuken. Får vondt kroppen og i hodet av å gruble og føler ofte at jeg håper jeg ikke våkner mandag morgen.

Men søndag i seg selv er jo helt fantastisk ellers! I feriene, eller hvis det er jul/påske eller fri på mandag pga 1.mai e.l. så ELSKER jeg søndag!

Anonymkode: 6aba0...529

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva!?

Du må ha en jobb du elsker, eller er du ikke i jobb?

De som elsker mandager er virkelig heldige!

Eneste grunnen til at jeg ikke liker søndager er at jeg har veldig angst fordi jeg skal på jobb igjen dagen etter. Bruker altfor mye av dagen til å grue meg før den nye arbeidsuken. Får vondt kroppen og i hodet av å gruble og føler ofte at jeg håper jeg ikke våkner mandag morgen.

Men søndag i seg selv er jo helt fantastisk ellers! I feriene, eller hvis det er jul/påske eller fri på mandag pga 1.mai e.l. så ELSKER jeg søndag!

Anonymkode: 6aba0...529

Ja jeg har jobb, men liker mandager.

Anonymkode: 26ea2...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kjedelige med søndag er at det snart er mandag, som flere sier. Den beste tiden er fredag ettermiddag til lørdag kveld. Synes to fridager i uka er alt for lite. 

Anonymkode: 95b04...b80

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Da jeg var yngre synes jeg søndager var kjedelige, men det har endret seg. 

Anonymkode: 18169...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndager er hva man gjør det til. Jeg elsker dem nå som jeg bruker den godt. En rolig morgen med kaffe og avis, god fjelltur eller en treningsøkt med god tid, lese en bok eller spille spill, en bedre middag, en film eller serie på kvelden. Og også en anledning til å treffe venner eller familie

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...