Gå til innhold

Hvorfor er det så lett å sovne på dagtid?!?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selv om jeg sover gjennom natta og legger meg i normal tid så kan jeg sovne ganske fort etter at jeg har lagt meg nedpå. Hender seg på fridager at jeg bare kjeder meg og blir sittende og skrolle, vaske litt, se på film og så bare legger meg nedpå for å hvile kroppen. Men da sovner jeg før jeg vet ordet av det! Ikke nødvendigvis dypt, men at jeg faller bort. Gjorde det i dag og heldigvis måtte jeg tisse noe jævlig så jeg måtte stå opp. Men hele tiden jeg legger meg derimot er det vanskelig å sovne med en gang. Selv om jeg stod opp tidlig. Dette er så helvetes irriterende. Synes søvn er satans verk. En stressfaktor i hverdagen, fordi du må legge deg for å være uthvilt neste dag på jobb.. men så vil kroppen liksom ikke sove. Men legger man seg på dagen, når man helst skal være våken, nei da sovner man med en gang!!!

Anonymkode: 129e6...321

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har det helt likt selv…er snodig.

Anonymkode: fa5b4...2da

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Lett å sovne på dagtid? Nei, ikke i det hele tatt. Da må jeg ha vært våken hele natten i forveien.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man sover på dagen blir det vanskeligere å sove på natten etterpå. En ting som er litt rart er at jeg har en tendens til å skru av vekkerklokken og sove videre hvis jeg har lagt meg nedpå på ettermiddagen og vil sove maks en time. Mens jeg så og si aldri forsover meg på morgenen. Det er ikke bevisst, men virker som kroppen vet på ettermiddagen at nå kan den godt sove videre.

Anonymkode: 2d9c0...9aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...