AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #21 Skrevet 18. august 2022 Trøndere1 skrev (På 15.8.2022 den 22.30): Litt av grunnen til at jeg ikke gifter meg. Har samboer å barn men null venner eller folk jeg omgås. Eneste familie er en dement far på snart 90 år. Har ikke feiret noen bursdag siden jeg var 12 år tror jeg. Det kom ingen da heller. 😂😂😂😂 😢 Dette hørtes jo bare trist ut. Synes ikke du skal la være å gifte deg pga dette. Hva med en enkel seremoni og middag etterpå kun for deg og mannen? Anonymkode: 89173...c0d 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #22 Skrevet 18. august 2022 Hvemsomhelst kan være vitne. Det eneste du trenger, er en som skriver under på papirene. En venninne var vitne for en kollega, selv om de ikke var sånn kjempevenner eller noe. Anonymkode: bf2d4...a9f
Trøndere1 Skrevet 18. august 2022 #23 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): 😢 Dette hørtes jo bare trist ut. Synes ikke du skal la være å gifte deg pga dette. Hva med en enkel seremoni og middag etterpå kun for deg og mannen? Anonymkode: 89173...c0d Nå er jeg mannen da)) men det spiller ingen rolle her. Jeg har et fint liv med samboer å barn samt jobb. Er vel ikke så interessert i et ekteskap heller da men)) hovedgrunnen til at jeg ikke gifter meg er vel mangel på gjester. 😂😂
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #24 Skrevet 18. august 2022 Trøndere1 skrev (12 minutter siden): Nå er jeg mannen da)) men det spiller ingen rolle her. Jeg har et fint liv med samboer å barn samt jobb. Er vel ikke så interessert i et ekteskap heller da men)) hovedgrunnen til at jeg ikke gifter meg er vel mangel på gjester. 😂😂 Godt man ikke trenger gjester da. Og bare vitner på at dere er gift. Anonymkode: 59e25...a7a
solmåneogstjerner Skrevet 18. august 2022 #25 Skrevet 18. august 2022 En ting som er utrolig rart, og en merkelig etterlevning fra gamle tider, som snarest burde endres. Vitne til seremonien er en ting, det er greit, det kan være en kirketjener eller noe slikt. Men forlovererklæring? Så teit. Man må faktisk ha noe av det samme for skilsmisse. Noen må signere på at det tidligere paret ikke har bodd sammen eller hatt kjæresteforhold i separasjonstiden. Hvorfor det? Og, de som signerer vet jo ikke nødvendigvis det. Tullete opplegg.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #26 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (På 7.8.2022 den 22.53): Ja. Anonymkode: ac216...b53 Man må ikke ha en forlover, man må ha et vitne. Anonymkode: 14d22...e6a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå