AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #1 Del Skrevet 7. august 2022 Samboer har fridd og alt er bare fryd og gammen. Men jeg har ingen som er naturlig å velge som forlover. Har ingen tette venner, bare fjerne venner og bekjente. Ingen nære familiemedlemmer heller. De eneste jeg kunne valgt bor langt bort eller er syk. Er det noen andre damer som ikke har nære venner og giftet seg? Hva gjør man om man er venneløs? Anonymkode: e6cab...92c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #2 Del Skrevet 7. august 2022 Må man ha en forlover da? Anonymkode: ef93f...50f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #3 Del Skrevet 7. august 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Samboer har fridd og alt er bare fryd og gammen. Men jeg har ingen som er naturlig å velge som forlover. Har ingen tette venner, bare fjerne venner og bekjente. Ingen nære familiemedlemmer heller. De eneste jeg kunne valgt bor langt bort eller er syk. Er det noen andre damer som ikke har nære venner og giftet seg? Hva gjør man om man er venneløs? Anonymkode: e6cab...92c Jeg valgte søsteren min, selv om vi ikke er spesielt nære. Har venner, men ingen nære nok til at det hadde vært naturlig Anonymkode: 96599...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshineyellow Skrevet 7. august 2022 #4 Del Skrevet 7. august 2022 Derfor jeg ikke ønsker å gifte meg 🙈 Har du noen I familien du kan spørre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #5 Del Skrevet 7. august 2022 Hvis du ikke selv har nærme familiemedlem som er naturlig å spørre, så har kanskje forloveden noen familiemedlemmer du kan spørre? Min kusine hadde mannens søster som forlover. Anonymkode: c20d5...007 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #6 Del Skrevet 7. august 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva gjør man om man er venneløs? Anonymkode: e6cab...92c Man dropper «sirkusdelen» av forloverrollen, så forloveren bare skal være vitne til seremonien og signere vielsesattesten. Det kan være hvemsomhelst, eller man kan be de som står for vielsen om å stille med vitner. Anonymkode: 8de4c...42c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #7 Del Skrevet 7. august 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Må man ha en forlover da? Anonymkode: ef93f...50f Man trenger noen til å fylle forlivererklæringen ja. Og et vitne til seremonien Anonymkode: 551c6...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #8 Del Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Må man ha en forlover da? Anonymkode: ef93f...50f Ja. Anonymkode: ac216...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #9 Del Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Samboer har fridd og alt er bare fryd og gammen. Men jeg har ingen som er naturlig å velge som forlover. Har ingen tette venner, bare fjerne venner og bekjente. Ingen nære familiemedlemmer heller. De eneste jeg kunne valgt bor langt bort eller er syk. Er det noen andre damer som ikke har nære venner og giftet seg? Hva gjør man om man er venneløs? Anonymkode: e6cab...92c Velg den som bor langt unna da. Hvis det er en nær venn av deg burde vedkommende være villig til å reise. Anonymkode: 4509e...325 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #10 Del Skrevet 7. august 2022 Du skriver at de eneste du kunne valgt bor langt borte eller er syk. Vil bare si at det trenger inne bety noe som helst jeg hadde 2 forlovere, den som bodde nærmest meg bodde 4t unna. Kommer selvfølgelig helt an på hva du forventer av forloveren din, men i realiteten skal de bare signere erklæringen for at du kan gifte deg. Vitne i kirken trenger ikke være samme personen som signerer den, og den kan signeres elektronisk. Om du ønsker å ha de der på dagen din, så spørr om det er gjennomførbart for dem. Er hun frisk nok til å klare det, eller kan hun andre sette av tid til det feks. De fleste strekker seg langt for å få til slike ting har du høye forventninger til forloverrollen så vil du jo trolig få problemer uansett når valgene er langt borte, syk eller ingen, men senker du forventningene til at du ønsker noen som kan være der på dagen din og kanskje viser litt ekstra interesse for ting så kommer en langt p.s. var ikke ment som kritikk det siste der, aner jo ikke hvilke forventninger du har i utgangspunktet, men var noen eksempler bare Anonymkode: 3c94e...668 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #11 Del Skrevet 7. august 2022 1) Kan du snakke med mannen din om dere kanskje kan droppe forlovere under vielsen? Om du forklarer ham problemstillingen så kan det jo hende at det ikke er så viktig for ham..Forlovererklæringen kan dere jo få foreldrene deres eller hvem som helst skrive under på. 2) Velg en veninne som bor langt unna, og si at du ikke forventer noe mer av forloverrollen enn deltagelse i bryllupet. 3) Velg ut en venn/bekjent/kollega/svigerinne/kusine/hvem som helst, som det kanskje ikke er naturlig å spørre men som du vet er en empatisk og forståelsesfull type. Forklar peoblemstillingen din, at du ikke har noen det ville vært naturlig og spørre, men om de kanskje kunne tenke seg å hjelpe deg med den rollen. Det er kanskje litt ubehagelig å brette seg ut slik, men jeg ville hvertfall sagt ja til alle bekjente ved en slik situasjon. Så lenge du ikke forventer at ekstremt mye legges inn i rollen… Anonymkode: 3bf8a...90b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mariama Skrevet 7. august 2022 #12 Del Skrevet 7. august 2022 Spør den som er langt unna. Om ikke, snakk med han som snart er mannen din om noen i hans familie kan adoptere deg litt. Det ordner seg sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #13 Del Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Man dropper «sirkusdelen» av forloverrollen, så forloveren bare skal være vitne til seremonien og signere vielsesattesten. Det kan være hvemsomhelst, eller man kan be de som står for vielsen om å stille med vitner. Anonymkode: 8de4c...42c Hva menes med "sirkusdelen"? Bare lurer. Anonymkode: 89173...c0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #14 Del Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva menes med "sirkusdelen"? Bare lurer. Anonymkode: 89173...c0d Utdrikkingslag og tale, regner jeg med. Anonymkode: ff91b...156 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #15 Del Skrevet 8. august 2022 Hva med å dra på en romantisk Freie og gifte dere spontant med bare dere og et vitne til stede? dersom du uansett ikke er Close med venner eller familie så ville jeg hjeller gjort det. Sikkert mye mer romantisk og spesielt uansett! Anonymkode: 710bb...c2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #16 Del Skrevet 8. august 2022 Skal dere ha stort (kirke)bryllup eller kun en liten sammenkomst? I fall det siste, kan du/dere ha vitner i stedet for forlovere. Anonymkode: c791e...939 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #17 Del Skrevet 8. august 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva menes med "sirkusdelen"? Bare lurer. Anonymkode: 89173...c0d 1 hour ago, AnonymBruker said: Utdrikkingslag og tale, regner jeg med. Anonymkode: ff91b...156 Ja, alt utover å være vitne til seremonien og signere papirer. (Noen forestiller seg at forloveren skal renne rundt etter bruden og bære veske og rette på kjoleslepet osv., visste ikke hva jeg skulle kalle det). Anonymkode: 8de4c...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #18 Del Skrevet 15. august 2022 Litt det samme her, bortsett fra at det er mannen som ikke har noen som er naturlig å spørre. Vi har valgt borgerlig vielse og valgte å spørre min bestevenninne om hun og mannen kan være våre vitner. Så går vi ut og spiser vi fire. Det blir veldig koselig for alle tenker jeg. Vi hadde valgt å ha bryllupet sånn uansett, men det ordnet seg veldig greit på den måten. Anonymkode: 30a4a...faa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #19 Del Skrevet 15. august 2022 Jeg har mange venner å ta av, men ønsket ikke å "prakke på" noen noe forloveransvar. Jeg har ikke det minste lyst å være forlover selv, jeg synes personlig det er ganske fjollete. Så da ville jeg ikke be noen om det heller. Har fått et familiemedlem til å signere den erklæringen, den slipper man jo ikke unna, men tror hvem som helst kan gjøre det. Anonymkode: af76b...5c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndere1 Skrevet 15. august 2022 #20 Del Skrevet 15. august 2022 Litt av grunnen til at jeg ikke gifter meg. Har samboer å barn men null venner eller folk jeg omgås. Eneste familie er en dement far på snart 90 år. Har ikke feiret noen bursdag siden jeg var 12 år tror jeg. Det kom ingen da heller. 😂😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå