AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #1 Skrevet 7. august 2022 Jeg skal ta en liten operasjon i morgen. Forrige gang fikk jeg nobligan som smertestillende. Den ble jeg helt rar på og fikk spasmer i kroppen etter dose to. Jeg kjenner ikke til så mange smertestillende. Noen som kan si hva som kan virke? Må jo be legen om noe annet enn nobligan, som samtidig virker. Er kun for noen dagers bruk. Anonymkode: f8dca...c86
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #2 Skrevet 7. august 2022 Be om paralgin forte, jeg kaster opp av Nobligan /Tramadol. Anonymkode: e4938...c1b
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #3 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Be om paralgin forte, jeg kaster opp av Nobligan /Tramadol. Anonymkode: e4938...c1b Takk:-) Ja, nobligan var grusomt. Anonymkode: f8dca...c86
Mezzosoprena Skrevet 7. august 2022 #4 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg skal ta en liten operasjon i morgen. Forrige gang fikk jeg nobligan som smertestillende. Den ble jeg helt rar på og fikk spasmer i kroppen etter dose to. Jeg kjenner ikke til så mange smertestillende. Noen som kan si hva som kan virke? Må jo be legen om noe annet enn nobligan, som samtidig virker. Er kun for noen dagers bruk. Anonymkode: f8dca...c86 Du skal jo ikke trenge å finne ut av dette selv. Du forteller hvordan du reagerte på Nobligan, så tar legen en vurdering ut fra dette og gir deg noe med andre virkestoffer som du forhåpentligvis ikke reagerer på. 2 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #5 Skrevet 8. august 2022 God, gammeldags Paralgin Forte funker. Virkestoffet er kodein, som er et stoff som får kroppen selv til å produsere morfin. Hvis jeg er til legen/tannlegen med skader, ber jeg alltid om resept på Paralgin Forte, selv om jeg stort sett aldri får bruk for det. Derfor har jeg et bra lager til den dagen jeg virkelig har bruk for smertelindring raskt. Anonymkode: 4ad44...41e
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #6 Skrevet 8. august 2022 Du gir dem beskjed om erfaringen din forrige gang. Da kan de skeive ut noe tilsvarende, av noe annet Anonymkode: 58436...d34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå