AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #1 Skrevet 7. august 2022 Hei. Jeg og kjæresten har et veldig fint samliv og vi har regelmessig sex. Problemet er bare at jeg har, siden vi møttes, faket at jeg får orgasme. Han tror at jeg kommer, men det gjør jeg altså ikke. Jeg tror han blir veldig lei seg hvis han får vite det, men det begynner jo å bli litt kjedelig for meg å aldri få orgasme når vi har sex. Hvordan kan jeg gå fram for å si det til han på en fin måte? takk for hjelp! Anonymkode: 1993a...eeb 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #2 Skrevet 7. august 2022 I dette tilfellet ville jeg ikke sagt noe Anonymkode: e178b...de0 11 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #3 Skrevet 7. august 2022 Ville kanskje foreslått noen nye stillinger, der du selv kan hjelpe deg selv til orgasme ved hjelp av hendene dine. Oppfordre han til å gjøre litt av det du selv liker Anonymkode: 0f143...b02 9
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #4 Skrevet 7. august 2022 Det er jo en nærmest en livsløgn, og du vil fremstå som en bedrager. Kan du evt gradbøye det litt? Si at det ikke er alle ganger du har kommet? Anonymkode: 9a21f...d5f 12 2 1
Populært innlegg Trolltunge Skrevet 7. august 2022 Populært innlegg #5 Skrevet 7. august 2022 Jeg synes du har dratt dette for langt til at det blir ok å si det. Foreslår at du heller slutter med å fake umiddelbart, og så får det heller fremstå som at du har fått problemer med å komme nå. Så får dere ta dialogen og forsøke å få det til "igjen ", uten at du fullstendig knuser hans tro på egne evner i senga ved å si "alltid faket". Du har satt deg i en dum situasjonen du må klare å ta ansvar for uten å knuse ham. 43 3 19
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #6 Skrevet 7. august 2022 Jepp enig med over, finn en annen grunn til at fu plutselig ikke kommer, hadde du fortalt meg at du faket gjennom hele vårt forhold hadde jeg fått en jævla krise. Sikkert aldri fått stå igjen. Anonymkode: f6c77...f0e 8 2 6
feliek54 Skrevet 7. august 2022 #8 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hei. Jeg og kjæresten har et veldig fint samliv og vi har regelmessig sex. Problemet er bare at jeg har, siden vi møttes, faket at jeg får orgasme. Han tror at jeg kommer, men det gjør jeg altså ikke. Jeg tror han blir veldig lei seg hvis han får vite det, men det begynner jo å bli litt kjedelig for meg å aldri få orgasme når vi har sex. Hvordan kan jeg gå fram for å si det til han på en fin måte? takk for hjelp! Anonymkode: 1993a...eeb Hadde det vert meg så vet jeg at jeg hadde blidt veldig lei meg, men du bør si det til han. får du aldri orgasme? ikke når du leker med deg selv heller
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #9 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hei. Jeg og kjæresten har et veldig fint samliv og vi har regelmessig sex. Problemet er bare at jeg har, siden vi møttes, faket at jeg får orgasme. Han tror at jeg kommer, men det gjør jeg altså ikke. Jeg tror han blir veldig lei seg hvis han får vite det, men det begynner jo å bli litt kjedelig for meg å aldri få orgasme når vi har sex. Hvordan kan jeg gå fram for å si det til han på en fin måte? takk for hjelp! Anonymkode: 1993a...eeb Hvorfor skal ha bli lei seg? Det er ingenting mer usexy enn en kvinne som faker orgasme. Det vitner om at hun har så dårlig selvtillit og selvfølelse, i tillegg ikke evner å kommunisere seksuelt. Jeg hadde sagt takk for meg.. Dette kan ikke jeg være sammen med. Anonymkode: fe3b6...229 4
Gjest Warrior Skrevet 7. august 2022 #10 Skrevet 7. august 2022 Vær ærlig om det og si det som det er, og slutt med å fake er mitt råd.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #11 Skrevet 7. august 2022 Hvis du sier det til ham, kan det føre til at han mister tilliten til deg, i tillegg til at det kan skade sexlivet deres - kanskje uopprettelig Enig med den over her som foreslo at du later som om problemet akkurat har oppstått. Du kan ikke si at du har løyet og spilt skuespill i 8 år, i den mest intime situasjonen av alle. Ihvertfall ikke uten å risikere at alt går til helvete. Anonymkode: 4af6a...f25 3 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #12 Skrevet 7. august 2022 Har du holdt tett i 8 år om dette så ikke si det. Du må da være forberedt på at han ikke vil ha deg lenger Anonymkode: 08144...092 5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #13 Skrevet 7. august 2022 Det er jo en passe mega-brøler å utbasunere til han at sexlivet for din del bare har vært fake, juks og fanteri i samtlige 8 år. Det blir nok vill jubel og et realt samarbeid skal du se.. Anonymkode: b84a3...602 5
Gjest Drigo Skrevet 7. august 2022 #14 Skrevet 7. august 2022 Sier du sannheten og i tillegg - slik jeg forstår - sier at du synes sex er kjedelig av den grunn, så tror jeg faren for at sexlysten hos ham forsvinner for godt. Det er bedre å si at du sliter med å komme, og at du derfor ønsker å forsøke andre ting (for å se om det hjelper) eller ha sjeldnere sex. (Ps. Kanskje konsekvensene er noe overdrevet, men greit å ta høyde for)😳
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #15 Skrevet 7. august 2022 Sånn man reder ligger man..... Skjønner ikke at er mulig å fake i 8 år? jeg mener, 8 ÅR? Jeg er kvinne, men hadde jeg vært mannen din så hadde jeg sagt takk for meg! Anonymkode: bb479...40b 9 1
Gjest Chroma Skrevet 7. august 2022 #16 Skrevet 7. august 2022 Trolltunge skrev (1 time siden): Jeg synes du har dratt dette for langt til at det blir ok å si det. Foreslår at du heller slutter med å fake umiddelbart, og så får det heller fremstå som at du har fått problemer med å komme nå. Så får dere ta dialogen og forsøke å få det til "igjen ", uten at du fullstendig knuser hans tro på egne evner i senga ved å si "alltid faket". Du har satt deg i en dum situasjonen du må klare å ta ansvar for uten å knuse ham. Dette. Du har dratt det for langt allerede.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #17 Skrevet 7. august 2022 Du har jo lurt deg selv, så flaut. Er jo du som er den dumme her. Som mann ville sagt dette til deg, for jeg ville ikke følt meg lurt. Anonymkode: 89f0c...932 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #18 Skrevet 7. august 2022 Tror jeg ville ha hjulpet meg selv i mål med fingre el. Slutt i hvertfall å fake nå, du får heller si at du ikke får det til denne gangen. Kvinner faker for å tilfredsstille mannen, det handler ikke om å være slem eller usikker på seg selv. Når man kjenner at man ikke klarer å komme og man ser at mannen blir frustrert og nesten lei seg, ja da faker man for å tilfredsstille han .Dumt ja, men ikke uvanlig. Problemet er å komme seg ut av det. Anonymkode: 36f45...422 5 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #19 Skrevet 7. august 2022 Trolltunge skrev (1 time siden): Jeg synes du har dratt dette for langt til at det blir ok å si det. Foreslår at du heller slutter med å fake umiddelbart, og så får det heller fremstå som at du har fått problemer med å komme nå. Så får dere ta dialogen og forsøke å få det til "igjen ", uten at du fullstendig knuser hans tro på egne evner i senga ved å si "alltid faket". Du har satt deg i en dum situasjonen du må klare å ta ansvar for uten å knuse ham. Ikke nok med at hun har løyet i 8 år, du oppfordrer henne med å komme med en ny løgn. Humoristisk Anonymkode: fe3b6...229 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #20 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tror jeg ville ha hjulpet meg selv i mål med fingre el. Slutt i hvertfall å fake nå, du får heller si at du ikke får det til denne gangen. Kvinner faker for å tilfredsstille mannen, det handler ikke om å være slem eller usikker på seg selv. Når man kjenner at man ikke klarer å komme og man ser at mannen blir frustrert og nesten lei seg, ja da faker man for å tilfredsstille han .Dumt ja, men ikke uvanlig. Problemet er å komme seg ut av det. Anonymkode: 36f45...422 Nei, kvinner faker for å være like god som alle andre kvinner som ikke bruker votter og vinter på å komme. Det handler om deres egen usikkerhet på hvordan de skal kommunisere med sin mann for at de skal komme. Anonymkode: fe3b6...229 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå