AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #1 Skrevet 7. august 2022 Jeg har hatt en stor flørt i sommer. Har vært med hverandre mye, han har sagt han har følelser og jeg har sagt jeg har følelser. Men allikevel har han vært merkelig, noe som har gjort at jeg har spurt han litt ekstra mange ganger hva han tenker rundt oss. Selvom jeg ikke burde. Han liker meg og har sagt hele tiden at interessen der men var noe som alltid holdt han tilbake. For en uke siden fikk jeg vite at det var fordi jeg maste noe grådig, både før og nå. Og at jeg krevde mye oppmerksomhet noe han ikke orka. Jeg har sagt unnskyld og gitt han rom, så har ikke snakka med han på en uke. Jeg savner han og lurer bare på om alt ender sånn. Han sa han var forelska i meg og vi har tilome sagt at vi elsker hverandre, også skjer bare dette. Jeg spurte jo han bare fordi han er opp og ned hele tiden noe som gjorde meg urolig. Jeg er forelska og da tenker jeg ikke klart. Noen som har vært i samme situasjon og som vet om de har kommet tilbake etter en stund? Eller er virkelig løpet kjørt😭 Anonymkode: 295a7...61d
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #2 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har hatt en stor flørt i sommer. Har vært med hverandre mye, han har sagt han har følelser og jeg har sagt jeg har følelser. Men allikevel har han vært merkelig, noe som har gjort at jeg har spurt han litt ekstra mange ganger hva han tenker rundt oss. Selvom jeg ikke burde. Han liker meg og har sagt hele tiden at interessen der men var noe som alltid holdt han tilbake. For en uke siden fikk jeg vite at det var fordi jeg maste noe grådig, både før og nå. Og at jeg krevde mye oppmerksomhet noe han ikke orka. Jeg har sagt unnskyld og gitt han rom, så har ikke snakka med han på en uke. Jeg savner han og lurer bare på om alt ender sånn. Han sa han var forelska i meg og vi har tilome sagt at vi elsker hverandre, også skjer bare dette. Jeg spurte jo han bare fordi han er opp og ned hele tiden noe som gjorde meg urolig. Jeg er forelska og da tenker jeg ikke klart. Noen som har vært i samme situasjon og som vet om de har kommet tilbake etter en stund? Eller er virkelig løpet kjørt😭 Anonymkode: 295a7...61d Anonymkode: 3dd39...242
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #3 Skrevet 7. august 2022 Jeg tror det er kjørt med han. Du skriver at det hele tiden har "vært noe" og at han har vært opp og ned. Det er typisk for menn som ikke er helt interessert. Når tok han kontakt med deg sist? Anonymkode: 0acdc...cac 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #4 Skrevet 7. august 2022 Er du sikker på han er singel? Hørtes ut som om han skjuler noe… Anonymkode: de73d...d1f
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #5 Skrevet 7. august 2022 Han vil dukke opp igjen hvis du går videre men kun for å teste om du er fortsatt tilgjengelig har jeg lært meg. Anonymkode: a9691...917 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #6 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han vil dukke opp igjen hvis du går videre men kun for å teste om du er fortsatt tilgjengelig har jeg lært meg. Anonymkode: a9691...917 Dette! Anonymkode: ca117...655
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #7 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette! Anonymkode: ca117...655 Hahaha det skjedde også! Fikk snap nå. Æsj Anonymkode: 295a7...61d
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #8 Skrevet 7. august 2022 Det er nok mest sannsynlig kjørt. Pågåenhet og mas er no go, og å starte et forhold slik, vet nok, og kjenner de fleste på, ikke vil bedre seg. Anonymkode: 14af5...347
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #9 Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hahaha det skjedde også! Fikk snap nå. Æsj Anonymkode: 295a7...61d Så? Hva skrev han? Han ønsker bare underholdning når han kjeder seg. Gå videre. Vis at du tar vare på din selvfølelse. Anonymkode: 32a7c...3cd 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #10 Skrevet 8. august 2022 Dersom man har en oppførsel der man er frem og tilbake ovenfor den man dater, så er man erfaringsmessig ikke så interessert. Uansett er ballen på hans banehalvdel nå, og du får ikke gjort noe mer. Spør du mer, risikerer du bare å støte han ennå lenger fra deg. Ta det heller som en bonus dersom han kommer tilbake og faktisk vil noe seriøst, men ikke regn med det. Ikke la deg leke med. Anonymkode: 82988...836 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå