Gå til innhold

2 uker edru i dag🥳

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har drukket alt alt for mye de siste årene, men for to uker siden måtte jeg ta tak. Har i dag ikke rørt vin på 2 uker, og livet kjennes allerede sååååå mye bedre☺️ Vet nå at jeg aldri vil røre alkohol igjen.

Måtte bare dele det med noen😅

Anonymkode: c9201...c20

• Liker 8
  • Hjerte 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt jobbet!

AnonymBruker
Skrevet

Godt å høre! Vær stolt av deg selv❤️

Anonymkode: 9fcbf...9bf

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting gleder meg mer, stå på videre 

Anonymkode: 2e763...77f

Skrevet

Du er kjempeflink! :blomst:

AnonymBruker
Skrevet

Takk alle sammen🥰

Så glad for at det har gått så greit. Sover mye bedre nå og. Hadde jeg aldri trodd. Og jeg som drakk for å sove🙈

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg har drukket alt alt for mye de siste årene, men for to uker siden måtte jeg ta tak. Har i dag ikke rørt vin på 2 uker, og livet kjennes allerede sååååå mye bedre☺️ Vet nå at jeg aldri vil røre alkohol igjen.

Måtte bare dele det med noen😅

Det er aldri for sent å begynne å drikke igjen. 

Og du skal ikke skamme deg for å begynne. 

Anonymkode: ea6c8...4d0

AnonymBruker
Skrevet

Så bra! Jeg kjenner igjen følelsen, og det er godt å ta et sånt standpunkt.

Men, husk også på at skulle du få et svakt øyeblikk eller to, så er det ingen krise. Ikke bank deg selv opp på grunn av det, men heller ikke la alt bare rase. Slike øyeblikk skjer for de fleste som sliter litt med inntaket, og det viktigste er å komme tilbake på den tørrere stien igjen.

Anonymkode: 31e7c...aa3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så bra! Jeg kjenner igjen følelsen, og det er godt å ta et sånt standpunkt.

Men, husk også på at skulle du få et svakt øyeblikk eller to, så er det ingen krise. Ikke bank deg selv opp på grunn av det, men heller ikke la alt bare rase. Slike øyeblikk skjer for de fleste som sliter litt med inntaket, og det viktigste er å komme tilbake på den tørrere stien igjen.

Helt klart:-) Men tror det beste for meg er å aldri smake igjen. Har og en mann som passer veldig på at det ikke skjer igjen, for å si det slik🙈

AnonymBruker
Skrevet

🏆

Woop woop edrue kriger👏🎉Du kjemper en kamp få vet noe om og vinner hver time! Stå på!!!

Screenshot_20220807-185745_Gallery.thumb.jpg.bdd1a57107cee6c773bf70de8d638a55.jpg

Anonymkode: 2dd38...4d2

AnonymBruker
Skrevet

🏆

Woop woop edrue kriger👏🎉Du kjemper en kamp få vet noe om og vinner hver time! Stå på!!!

Screenshot_20220807-185745_Gallery.thumb.jpg.bdd1a57107cee6c773bf70de8d638a55.jpg

Anonymkode: 2dd38...4d2

Så sant, takk💜

AnonymBruker
Skrevet

Så flink du er! Du må gjerne oppdatere tråden og fortelle hvordan det går. Vi står her og heier på deg 😊

Anonymkode: fc876...99a

AnonymBruker
Skrevet

Så flink du er! Du må gjerne oppdatere tråden og fortelle hvordan det går. Vi står her og heier på deg 😊

Anonymkode: fc876...99a

Det skal jeg gjøre☺️ Når 1mnd er gått🥳

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt klart:-) Men tror det beste for meg er å aldri smake igjen. Har og en mann som passer veldig på at det ikke skjer igjen, for å si det slik🙈

Det er kjempeflott! Og klarer du det, så er det jo supert. Jeg ville bare si det jeg skrev fordi jeg har sett enkelte som tar et lite feilskritt, og har tankegangen om at når de først har driti seg litt ut, så kan de like greit drite seg veldig ut (for å si det stygt).

Poenget er at vi er mennesker, og alle mennesker kan gjøre feil. Det er hva vi gjør etter feilen som teller mest! 😄

Ønsker deg supermasse lykke til, det høres ut som du er godt på vei allerede!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er kjempeflott! Og klarer du det, så er det jo supert. Jeg ville bare si det jeg skrev fordi jeg har sett enkelte som tar et lite feilskritt, og har tankegangen om at når de først har driti seg litt ut, så kan de like greit drite seg veldig ut (for å si det stygt).

Poenget er at vi er mennesker, og alle mennesker kan gjøre feil. Det er hva vi gjør etter feilen som teller mest! 😄

Ønsker deg supermasse lykke til, det høres ut som du er godt på vei allerede!

Helt klart, vi er alle mennesker som driter oss ut iblant.
Og jeg skal jo aldri si aldri, men slik jeg kjenner det nå er jeg ferdig for godt. Funnet ut av alkohol er roten til all drit i livet mitt. Søvn er bedre, mer fokusert i jobb, forholdet er bedre, humøret bedre og trening går lettere☺️

Tusen takk💜

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg skal jo aldri si aldri, men slik jeg kjenner det nå er jeg ferdig for godt. Funnet ut av alkohol er roten til all drit i livet mitt. Søvn er bedre, mer fokusert i jobb, forholdet er bedre, humøret bedre og trening går lettere☺️

Tusen takk💜

Utfordringen min er det sosiale livet. Jeg har litt sosial angst, så spent på hvordan det blir. Er bok da jeg vil savne det mest. Både privat og jobbsammenheng.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tusen takk💜

Det er det nok ikke :)
Men det er mange av oss som har brukt alkohol for å takle alt som er dritt. Og alt som er godt. Og alt sosialt. Og egentlig alt annet. Og funnet ut at det bare gjør det som er dritt enda mer dritt. Og det farger alt det andre også.

Lykke til med valget ditt!

Anonymkode: 7ae9a...343

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er det nok ikke :)
Men det er mange av oss som har brukt alkohol for å takle alt som er dritt. Og alt som er godt. Og alt sosialt. Og egentlig alt annet. Og funnet ut at det bare gjør det som er dritt enda mer dritt. Og det farger alt det andre også.

Lykke til med valget ditt!

Anonymkode: 7ae9a...343

Takk☺️

AnonymBruker
Skrevet
Gaea skrev (27 minutter siden):

Godt jobba!!🥰 Heier på deg!

Takk💜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...