Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bodde "sammen" før (studentblokk), men så flyttet jeg til en ny blokk for å spare penger og avstand til skolen. Nå ser vi ikke hverandre hver dag som før, og jeg savner å bare kunne gå til ham når jeg vil.. er blitt gla i ham, og vi blir bare mer og mer kjærester (det funka jo:-). Nå sitter jeg og kjeder meg. Det er relativt trangt på studenthybler, så å overnatte fører gjerne til lite søvn (desto mer sex:-), og det hele er upraktisk når vi skal på skolen begge to (blir mest skulking av forelesninger) I tillegg har jeg ikke bil, så det er litt styr å komme seg dit (detta var interessant, gitt). Han har dårlig tid pga eksamen, men jeg vil bare være sammen med ham hver dag... men det er kansje sunt å savne litt, kjede seg litt, så man ikke bruker hverandre opp så fort?? ja,ja, det er mandag, det regner og jeg kjeeeder meg.. vil ha kos.(måtte bare få det litt ut)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er sunt og savne litt. og være oppe på hverandre gjør at man i mange tilfeller blir lei hverandre.

Skrevet
det er sunt og savne litt. og være oppe på hverandre gjør at man i mange tilfeller blir lei hverandre.

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...