Gå til innhold

Hvor finner jeg langermede bomullskjoler i god kvalitet?

Anbefalte innlegg

Gjest Innsikten
Skrevet

Jeg er på jakt etter bomullskjoler i god kvalitet, dvs tykt og behagelig bomullsstoff ikke polyester og akryl. Man skulle tro det var enkelt å få tak i, men bomull er dessverre ikke bare bomull. Jeg har bestilt bomullsklær på nett som er nesten gjennomsiktige og eller at stoffet ser helt fillete ut etter bare en vask. 

Jeg kjøpte nylig denne kjolen  

BA812ED5-7A22-40DB-8920-B6EBD404BC5B.jpeg

Videoannonse
Annonse
Gjest Innsikten
Skrevet
Innsikten skrev (Akkurat nå):

Jeg er på jakt etter bomullskjoler i god kvalitet, dvs tykt og behagelig bomullsstoff ikke polyester og akryl. Man skulle tro det var enkelt å få tak i, men bomull er dessverre ikke bare bomull. Jeg har bestilt bomullsklær på nett som er nesten gjennomsiktige og eller at stoffet ser helt fillete ut etter bare en vask. 

Jeg kjøpte nylig denne kjolen  

BA812ED5-7A22-40DB-8920-B6EBD404BC5B.jpeg

Og jeg er kjempefornøyd med både stoff og kvalitet, samtidig som den ikke kostet altfor mye. Har dere tips til flere sånne kjoler? 

AnonymBruker
Skrevet

Har i sommer kjøpt kjoler i bomull med god kvalitet hos Indiska og den andre var merket Marks and spencer hos Zalando. Nå var begge mine kjoler med korte ermer, men er jo mulig de har noen med lange ermer og.

Anonymkode: e829a...561

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ingen kler den fargen.

Anonymkode: 810aa...cf1

Tja. En del rødhårede folk ville kledd den kjolen ypperlig. Nå vet ikke jeg hvordan ts ser ut eller hva slags farger hun liker. 

• Liker 1
Skrevet

Hvor har du kjøpt kjolen TS?

AnonymBruker
Skrevet

Marimekko

Anonymkode: 79037...4af

Gjest Innsikten
Skrevet
Sunshineyellow skrev (2 timer siden):

Hvor har du kjøpt kjolen TS?

Lindex 

AnonymBruker
Skrevet

Lindex har mye fint men dessverre dårlig kvalitet. Har måtte kaste plagg etter en vask fordi det ble for nuppete. Anbefaler å holde seg unna de største kjedebutikkene og heller kjøpe klær som er litt dyrere men har bedre kvalitet,  som inwear, by timo,  part two bare for å nevne noen merker.

Anonymkode: a0a65...e6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...