AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #1 Skrevet 7. august 2022 Jeg er en høytfungerende deprimert, som det kalles. Jobb, hund og husarbeid går så det suser. Men alt annet - hell no. Jeg klarer ikke å treffe venner, ha det gøy, reise, kose meg. Og gir jeg det et forsøk så blir jeg totalt tappet for energi og vil bare hjem i senga. Når jeg ser for meg fremtiden så føles det som et eneste stort energisluk. Mann? Barn? Delta i livet? Det føles uoverkommelig. Jeg tenker mye på ting jeg vil gjøre, men når det kommer til realiteten så klarer jeg det ikke. Er 25 år nå og etter å ha vært på jobb og gått turer med hunden så er jeg helt utmattet. Er det flere som kjenner på dette? Anonymkode: 09a93...152
Jaytee Skrevet 7. august 2022 #2 Skrevet 7. august 2022 Kanskje du er det man kaller introvert? Introvert kjennetegnes ofte ved at man får mer energi i ditt eget selskap og med veldig få mennesker. Eller så kan jo jernmangel være et tegn på at man blir rask utmattet av ingenting. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #3 Skrevet 7. august 2022 Har du vært hos lege og sjekket verdier på vitaminer? D- og B12 mangel feks kan føre til depresjon og utmattelse. Verdt å ta en sjekk Anonymkode: 687cd...11f 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #4 Skrevet 7. august 2022 Jaytee skrev (4 minutter siden): Kanskje du er det man kaller introvert? Introvert kjennetegnes ofte ved at man får mer energi i ditt eget selskap og med veldig få mennesker. Eller så kan jo jernmangel være et tegn på at man blir rask utmattet av ingenting. Er nok det. Og introverte har kanskje større sjanse for å bli deprimerte. Takk for svar 😊 Anonymkode: 09a93...152 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå