Gå til innhold

Ta egen sædprøvetest – erfaringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg steriliserte meg i fjor og tenkte å ta en sædprøve for å kontrollere. Vurderte først å bestille en time på klinikk, men ser det finnes noen hjemmetester også. Det passer meg bra, så slipper jeg å ta fri fra jobben og bruke altfor mye tid på dette. Kjedelig å sitte på bussen med et sædbeger også...

Så jeg lurer på om noen har erfaringer med disse hjemmetestene? Fungerer de bra? Enten den i linken under eller noen andre :) 

På forhånd takk!

https://www.vitusapotek.no/gravid/fertilitetsmonitor-og-fertilitetstest/swimcount-saedkvalitetstest/p/824677?source=googleps&gclid=EAIaIQobChMI9qSLkvG0-QIVIo1oCR06GQSiEAQYASABEgKABPD_BwE

#69dudes

Anonymkode: 61d3f...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, vi kjøpte dette til samboer for to år (SwimCount) - egentlig for vi bare ville prøve for gøy, valgte å ikke stole helt på det. Viste mellom lilla/mørke lilla. Vi har vært å sjekket han på en fertilitetsklinikk, der fikk ha resultatet 22ml, som var bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke stole på hjemmetestene nei. Du skulle jo ha fått tilbud om å få dette sjekket tre mnd etter steriliseringen på stedet du gjorde det. 

Anonymkode: 31941...cb8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, da får jeg gå til en klinikk.

Men kan man runke på klinikken, på et lukket rom eller noe? Er ikke så gira på å ta bussen til byen med et sædbeger i jakka :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for svar, da får jeg gå til en klinikk.

Men kan man runke på klinikken, på et lukket rom eller noe? Er ikke så gira på å ta bussen til byen med et sædbeger i jakka :) 

De aller fleste klinikker har et rom man kan være på.

Anonymkode: 98bb4...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...