Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg steriliserte meg i fjor og tenkte å ta en sædprøve for å kontrollere. Vurderte først å bestille en time på klinikk, men ser det finnes noen hjemmetester også. Det passer meg bra, så slipper jeg å ta fri fra jobben og bruke altfor mye tid på dette. Kjedelig å sitte på bussen med et sædbeger også...

Så jeg lurer på om noen har erfaringer med disse hjemmetestene? Fungerer de bra? Enten den i linken under eller noen andre :) 

På forhånd takk!

https://www.vitusapotek.no/gravid/fertilitetsmonitor-og-fertilitetstest/swimcount-saedkvalitetstest/p/824677?source=googleps&gclid=EAIaIQobChMI9qSLkvG0-QIVIo1oCR06GQSiEAQYASABEgKABPD_BwE

#69dudes

Anonymkode: 61d3f...be9

Skrevet

Hei, vi kjøpte dette til samboer for to år (SwimCount) - egentlig for vi bare ville prøve for gøy, valgte å ikke stole helt på det. Viste mellom lilla/mørke lilla. Vi har vært å sjekket han på en fertilitetsklinikk, der fikk ha resultatet 22ml, som var bra

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke stole på hjemmetestene nei. Du skulle jo ha fått tilbud om å få dette sjekket tre mnd etter steriliseringen på stedet du gjorde det. 

Anonymkode: 31941...cb8

• Liker 2
Gjest Abendstern
Skrevet

Gikk til privat klinikk og fikk raskt svar. Var veldig fornøyd med det

AnonymBruker
Skrevet

Stemmer ikke. 

Anonymkode: deaa7...888

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, da får jeg gå til en klinikk.

Men kan man runke på klinikken, på et lukket rom eller noe? Er ikke så gira på å ta bussen til byen med et sædbeger i jakka :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for svar, da får jeg gå til en klinikk.

Men kan man runke på klinikken, på et lukket rom eller noe? Er ikke så gira på å ta bussen til byen med et sædbeger i jakka :) 

De aller fleste klinikker har et rom man kan være på.

Anonymkode: 98bb4...068

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...