AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #1 Skrevet 7. august 2022 Jeg blir så kåt av pene kvinnetær, skulle så gjerne suget og slikket på disse deilige tærne jeg ser, har så lyst å spørre noen ganger.Hvordan skal jeg få min fetisj til å gå i oppfyllelse ? Anonymkode: 247ad...187
Snok1 Skrevet 7. august 2022 #2 Skrevet 7. august 2022 Du spør sexpartner om du kan få suge og slikke på tærne deres. Alternativt bare gjør du det.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #5 Skrevet 7. august 2022 Maskinfører skrev (2 timer siden): Usj skitne tær ☹️ Anbefaler såpe og vann. Generelt. Anonymkode: 94fb2...d64 1
Blåjojo Skrevet 8. august 2022 #6 Skrevet 8. august 2022 Det er jo bare å spørre. Men ikke gjør det når dere har sex. Ta heller en samtale og finn ut av hva hun tenker om det.
Maskinfører Skrevet 8. august 2022 #7 Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Anbefaler såpe og vann. Generelt. Anonymkode: 94fb2...d64 Grønnsåpe minst
Maskinfører Skrevet 8. august 2022 #8 Skrevet 8. august 2022 Smøre de godt inn med Cognac også da før en setter i gang
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #9 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (På 7.8.2022 den 16.32): Hvordan skal jeg få min fetisj til å gå i oppfyllelse ? Det er bare å finne en kvinne som liker deg. Da vil du få muligheten til å slikke andre steder også, hvor det er så fantastisk mye deiligere enn bare på tærne. Anonymkode: 2aa48...5ea
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #10 Skrevet 10. august 2022 Bare gjør det under sex. Det gjorde min sexpartner i går. Aldri skjedd meg før. Var deilig. Anonymkode: 8564d...f77
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #11 Skrevet 10. august 2022 Min fantasi er å få slikke tærne hennes mens hun har sex med en annen og velutstyrt mann. Litt sært og en fantasi jeg ikke får oppleve, dessverre eller heldigvis 😄 Anonymkode: cbbb0...d48 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #12 Skrevet 11. august 2022 I tenårene under nødt eller sannhet sa ei venninne når jeg sa nødt at jeg måtte sleike sokkene til min bestevenninne som også var med i leken, i fem minutter. Husker det den dag i dag, hun hadde myke hvite Nike sokker som delvis dekket noen lange Champion under. Hun gikk alltid med slike sokker. De var så varme, myke, luktet så godt, jeg storkoste meg men måtte late som det var skikkelig pyton. Slikket de fuktige. Det tente en skikkelig fetish. Da hun som ga meg oppgaven sa nødt måtte hun sleike de samme sokkene i fem minutter. Ble skikkelig kåt av å se henne slikke de deilige føttene med de deilige sokkene på. Endte opp med at alle som deltok slikket de sokkene til slutt. Etterpå gikk hun og jeg hjem til henne og hun fortalte at sokkene var blitt helt våte. Og at hun var glad hun hadde på to par for hun var så kilen på beina. Da vi satte oss i kjellerstua ga det meg en ny idé til å få lekt med sokkene hennes hun byttet de hun hadde på med to par nye og rene. Og jeg spurte hvor kilen er du egentlig, kan jeg prøve og se når du merker det? Og fikk da lekt litt til med hennes deilige føtter og sokker. Hun var for øvrig den eneste av venninnene som var ganske rotete, lå alltid brukte sokker og klær på rommet hennes, så jeg stjal sokkene vi alle hadde slikket på. Har de enda. Luktet ofte på sokkene hennes etter dette. Anonymkode: 826b4...af6 1
AlcosAnal Skrevet 12. august 2022 #13 Skrevet 12. august 2022 Enig med han over. Å lukte på kvinners svette sokker er det deiligste som finnes
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #14 Skrevet 12. august 2022 Vel, du spør jo den du skal ha sex med. Men SPØR først. Det er vanlig for mange, men for meg er det bare skikkelig ekkelt. Hadde en mann bare "forsynt seg", hadde det blitt full stopp. Anonymkode: 39636...63c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå