Gå til innhold

72 stemmer

1. 1. Sitter mannen din når han tisser?

• Ja
      27
    • Nei
      30
    • Noen ganger (da mener jeg ikke de gangene man gjør nr2)
      15

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor tvinger gubben til å sitte og tisse når vi er hjemme hos dem, samme med svigerfar, han må sitte han også. Fordi at ellers spruter det så mye urin over alt som hun må vaske opp.

For meg høres dette helt baklengs ut - de er jo menn og menn står og tisser.

Er det bare jeg som synes det høres rart ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Kan ikke skjønne at noen tvinger voksne menn til å sitte og tisse. Høres ganske rart ut for meg ja.

Sambo sitter når han tisser, men det velger han jo selv :)

Skrevet
:ler:

Kan ikke skjønne at noen tvinger voksne menn til å sitte og tisse. Høres ganske rart ut for meg ja.

Sambo sitter når han tisser, men det velger han jo selv :)

Ja da er det jo greit hvis det er det han ønsker :)

Skrevet

Jadda, han sitter. men det synes jeg ikke har noe å si. Man slipper mye søl, tror jeg, og det stinker jo urin når man står og tisser. og så blir det ikke den ekle lyden heller. (hater tisselyder, menn som pisser rett nedi vannet så man hører det tre rom bortenfor..) :forvirret:

Skrevet

Sambo for lov til å gjøre akkurat det han vil på badet! Han står, og jeg skjønner han godt. Hadde ikke akkurat syntes det var deilig om jeg hadde en utvekst som dangla bort i porselenet nedi do...

Men det er vel en privatsak hvordan man tisser på do vel? Ikke noe svigers skal legge seg opp i..

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke følger så nøye med på akkurat hvordan han gjør det, men han sier hvert fall at han som regel sitter. Dette er rett og slett en sak jeg ikke har vurdert å blande meg borti hvordan han løser :ler:

Skrevet
Sambo for lov til å gjøre akkurat det han vil på badet! Han står, og jeg skjønner han godt. Hadde ikke akkurat syntes det var deilig om jeg hadde en utvekst som dangla bort i porselenet nedi do...

Men det er vel en privatsak hvordan man tisser på do vel? Ikke noe svigers skal legge seg opp i..

Hun står og lytter på utsiden av døren hvis hun mistenker ham for å stå - slik at hun kan høre det hvis han er skyldig. :overrasket:

Så nå sitter han som regel når vi er hjemme der da - men meget motvillig.

For øvrig er jeg overasket over hvor mange menn som sitter for å tisse. Dette er ett nytt fenomen for meg, trodde alle sto jeg...

Skrevet

Min veksler, etter eget ønske. Det er da ikke tisse-stilling som avgjør om folk er menn eller ikke. Hvis man må stå for å bevise at man er mann så er man neppe trygg på sin maskulinitet. ;)

Skrevet
Min veksler, etter eget ønske. Det er da ikke tisse-stilling som avgjør om folk er menn eller ikke. Hvis man må stå for å bevise at man er mann så er man neppe trygg på sin maskulinitet.  ;)

Hehe joda er jo enig i det. Tror min mann synes det er ubehagelig å sitte for å tisse - han sier den blir så våt :ler: Penisen dingler vel borti porselenet eller noe da.

Skrevet

Min er godt oppdratt av sin mor han også, og sitter - heldigvis! Ikke noe søl på gulvet, doringen står aldri oppe. Ingen ulemper.

Dessuten er det visst sunnere å sitte, da får man tømt blæra bedre.

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Dersom min mann hadde en tendens til å søle ville nok jeg også prøvd å innføre dette, men det har han heldigvis ikke. Selv kommanderer jeg alle til å sette seg ned å tisse når vi har fest/vorspiel hjemme, for når mannfolka blir fulle greier de ikke å sikte lenger...

Skrevet

Trodde det bare var leiemordere og spioner som satt jeg :ler: (må jo full oversikt, ikke bli skutt bakfra og sånn).

Skrevet

Nå kan jeg ikke stemme, men min sitter. Eksene har gjort litt forskjellig. Det stemmer at det er stor helsefordel for menn å sitte når de tisser.

Skrevet (endret)

Doen er ikke laget for "ståtissing" den er alt for lav til det, bare se på pissoar til sammenligning. Og jeg kan love at det spruter når gutta står og tisser enten det vises eller ikke. Jeg er så heldig å ha en mann som tar hensyn, han sitter :ler: Det merkeligste synes nå jeg er menn som tror de blir mindre menn fordi de sitter og tisser :overrasket: for meg betyr det bare at de er mer grisete når de står.... :forvirret:

Endret av Nita
Skrevet

Menn står. Ferdig med det. Jenter hadde gjort det de og hadde de hatt muligheten.

Det jeg synes er verre er menn som står, tisser og så går bort til speilet og fikser på håret. Forsåvidt bedre at han vasker seg i håret enn å overføre alle basiluskene til dørhåndtaket, men litt artig å observere glatte gutter som gjør det. Så nå vet dere det til neste gang dere leker med håret til en tilfeldig gutt ute på byen.

Skrevet
Forsåvidt bedre at han vasker seg i håret enn å overføre alle basiluskene til dørhåndtaket, men litt artig å observere glatte gutter som gjør det.
*Kremt* Menn jeg kjenner påstår hardnakket at de ikke tisser på hendene sine. :ler:

Derimot hørte jeg en si at han nå vurderte å vaske hendene etter å ha knyttet skolissene.

Skrevet
*Kremt* Menn jeg kjenner påstår hardnakket at de ikke tisser på hendene sine. :ler:

Neida, men selv liker jeg ikke å klø meg under armene for deretter å dra hånden gjennom håret. Visse steder på kroppen genereres det mer svette og lukter enn andre steder.

Skrevet
Neida, men selv liker jeg ikke å klø meg under armene for deretter å dra hånden gjennom håret. Visse steder på kroppen genereres det mer svette og lukter enn andre steder.

Hørt om pølseklype? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...