Gå til innhold

Hva er galt med vaskerom i 2022?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så det i en annen tråd. Hvorfor er det feil?

Anonymkode: 7caa7...aec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det feil? Jøss. Er det noe jeg SKAL ha når vi bygger nytt så er det vaskerom, med en stor skittenvask for å skylle av sko og andre møkkete ting. 

Anonymkode: 6a407...642

• Liker 15
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Da bør du linke til tråden, ellers forstår ingen hva du snakker om.

Anonymkode: c76f0...205

• Liker 15
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting? Jeg vil ikke ha en enebolig uten vaskerom, er kjempefornøyd med at jeg har.

Anonymkode: 2916f...c6b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da bør du linke til tråden, ellers forstår ingen hva du snakker om.

Anonymkode: c76f0...205

Skulle akkurat til å si det samme, for dette spørsmålet gir ingen mening på egen hånd. 

Anonymkode: 9b1de...6d8

• Liker 5
Skrevet

Det ligger i denne tråden og påstanden kommer i innlegg #43. 

Jeg forsto heller ikke den for nesten uansett hvor liten leiligheten/huset er så ville jeg ha prioritert eget vaskerom! Å ha et sted hvor man kan oppbevare skittentøy, tørke klær og, ikke minst, maskinene og hvor døren kan lukkes er gull verdt både med tanke på inneklima, støy og estetikk. 

• Liker 13
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er det feil? Jøss. Er det noe jeg SKAL ha når vi bygger nytt så er det vaskerom, med en stor skittenvask for å skylle av sko og andre møkkete ting. 

Anonymkode: 6a407...642

Enig! Vi bygger hus nå og det første tingen vi ble enige om var hvordan vaskerommet skal se ut og hvor i huset det skal være. En enebolig uten vaskerom er stusslig. Her skal vi ha benkeplass, tørketrommel og oppvaskmaskin, opphengsmuligheter til klær, mannen skal ta av skitne og gjerne våte klær etter en arbeidsdag og barna skal legge fra seg gjørmete støvler der. Et vaskerom er viktig! 

Anonymkode: 8c396...3ee

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Leo skrev (4 minutter siden):

Det ligger i denne tråden og påstanden kommer i innlegg #43. 

Jeg forsto heller ikke den for nesten uansett hvor liten leiligheten/huset er så ville jeg ha prioritert eget vaskerom! Å ha et sted hvor man kan oppbevare skittentøy, tørke klær og, ikke minst, maskinene og hvor døren kan lukkes er gull verdt både med tanke på inneklima, støy og estetikk. 

Pinlig påsto vedkommende faktisk det er å ha vaskerom i 2022 😂 det er rimeøig bak mål mening å ha. mitt omtrent eneste ufravikelige krav når jeg kjøpte nå var at boligen skulle ha vaskerom.

Anonymkode: 3dc25...465

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Har vaskerom i kjeller,n kunne godt tenkt meg vaskemaskin på badet for trives ikke helt i kjeller,n  for å si det sånn er en egen stemning der 

Skrevet

Eg kan forstå at vaskerom er luksus når ein bur i bittesmå leiligheter og hus, men i eit normalt hus er det heilt sjølvsagt at vaskerom er vesentlig! Vi har egen inngang til vaskerommet, så her er det genialt. Og sentralt plassert, enkelt å stikke innom og sette på vaskemaskin.

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Strømmen er dyr, kvadratmeterprisen i de fleste småbyer er hinsides høy, en vaskemaskin får plass bak en helt vanlig skyvedør..

Nei, hva kan være galt med å kaste bort strøm og kvadrat på et rom til en vaskemaskin som får plass i et skap på badet eller i gangen eller i garasjen? :klo: 

Håper mine skattekroner ikke går til strømstøtte til folk som har så hinsides god råd at de bygger vaskerom. 

Anonymkode: 17065...17f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Strømmen er dyr, kvadratmeterprisen i de fleste småbyer er hinsides høy, en vaskemaskin får plass bak en helt vanlig skyvedør..

Nei, hva kan være galt med å kaste bort strøm og kvadrat på et rom til en vaskemaskin som får plass i et skap på badet eller i gangen eller i garasjen? :klo: 

Håper mine skattekroner ikke går til strømstøtte til folk som har så hinsides god råd at de bygger vaskerom. 

Du vet at et vaskerom er noe mer enn et sted der vaskemaskina står?

• Liker 21
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er sikkert en bruker som er bitter fordi h*n ikke har råd til noe mer enn en ettromsleilighet.

Klarer ikke å ta seriøst folk som bruker den latter-emojier.

Anonymkode: bd955...673

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Vaskerom og spiskammers er to av de beste tingene med å bo i enebolig på landet. :hjerte:

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Strømmen er kjempebillig der jeg bor, så du trenger ikke å frykte for skattekronene dine for min del iallefall. :P 

Anonymkode: d99c9...6ac

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

På vaskerommet har vi vaskemaskin og tørketrommel, oppbevaring til sengetøy, stor vask og varmtvannstank. Har aldri varme på der så vi bruker ikke mere strøm pga det.

Anonymkode: 5a5b6...53a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Pinlig påsto vedkommende faktisk det er å ha vaskerom i 2022 😂 det er rimeøig bak mål mening å ha. mitt omtrent eneste ufravikelige krav når jeg kjøpte nå var at boligen skulle ha vaskerom.

Ja, jeg kan tenke meg pinligere ting, for å si det sånn. 😄

Men når det er sag: Jeg hadde nok halvert størrelsen på det vaskerommet til fordel for badet. Og så hadde jeg sørget for at det var dør inn til huset/badet, for det ser vitterlig ut som gigavaskerommet bare har inngang utenfra? :klo:

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vaskemaskinen bruker ikke noe mer strøm om den står i et vaskerom enn om den står på badet 🤷‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg elsker vaskerommet mitt,  og du betaler nok strømstøtte til meg :)

Anonymkode: aa821...79d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Anonym Brukar0 skrev (2 minutter siden):

Vaskemaskinen bruker ikke noe mer strøm om den står i et vaskerom enn om den står på badet 🤷‍♀️

Og i tillegg blir det enklere å tørke klær på snor når man slipper å fylle stua med stativer med sengetøy, så man kan faktisk spare strøm. ;) 

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har stort vaskerom/gjestebad. Med egen inngang fra utsiden. Veldig praktisk da ungene var små.

Anonymkode: 1354b...b28

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...