Gå til innhold

Hvilken av disse boligene hadde du gått for?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nummer 2

Anonymkode: 98af8...197

AnonymBruker
Skrevet

Nummer 2. 

Anonymkode: c2571...d1f

Skrevet

Ikke lyst til å bo hverken i Bærum eller Fredrikstad - men aller minst Fredrikstad.

Så da sier jeg nr 1. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Egentlig ingen av de, synes de er temmelig pregløse. Fredrikstad er en fin by, men litt for langt å pendle. Eiksmarka er ikke så langt unna der vi bor, men den har ikke , i likhet med den i Fredrikstad, livsløpstandard. 

Anonymkode: 226de...7d3

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvordan kan man egentlig sammenligne disse da?

Jeg hadde aldri bosatt meg på Kråkerøy, men selve huset er jo selvfølgelig bedre.

Plassering: bolig 1.

Bygningsmassen: bolig 2.

Endret av Blåttvann
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde valgt nr. 1 grunnet beliggenheten. 

Anonymkode: fd38d...dfe

• Liker 2
Skrevet

2 om det var plassert et sted jeg ønsket å bo. Men i utgangspunktet ingen av de

AnonymBruker
Skrevet
Fru Uperfekt skrev (4 minutter siden):

2 om det var plassert et sted jeg ønsket å bo. Men i utgangspunktet ingen av de

Hadde hus 2 vært plassert på Eiksmarka ville prisen vært flere millioner høyere. Om det lå i Oslo vest/ Oslo nord, ville det vært enda større forskjell.

Anonymkode: b3952...00c

Skrevet

Jeg liker Fredrikstad og områdene rundt, kunne sikkert bodd der. Stort pluss for natur rett ved tomta. Bærum er ikke et sted hvor jeg kunne tenkt meg å bo, stort minus for rekkehus, jeg liker ikke folk tett på. Uansett er begge totalt uaktuelle, langt over prisklassen jeg kunne vært interessert i. 

AnonymBruker
Skrevet

Nr 2

Anonymkode: 8354c...392

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hadde hus 2 vært plassert på Eiksmarka ville prisen vært flere millioner høyere. Om det lå i Oslo vest/ Oslo nord, ville det vært enda større forskjell.

Anonymkode: b3952...00c

Jeg er ikke prissensitiv, men har rare krav som F.eks minst 1 godkjent utleiedel

Skrevet

Har ikke noen kjennskap til plassene,  så svarer basert på hvilket hus jeg likte best: 2, uten tvil!

AnonymBruker
Skrevet

Nr.2 er soleklart den boligen jeg liker best på alle punkter bortsett fra plasseringen. 

Litt rart å sammenligne disse to stedene. Det er jo to vidt forskjellige områder. 

Anonymkode: 06564...942

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Måtte blitt nr 2 da jeg aldri skal bo i et rekkehus.

Anonymkode: afd50...2df

AnonymBruker
Skrevet

2

Anonymkode: e6c1e...9c2

Skrevet

Ville ikke valgt noen av de da de ligger for tett på naboene for min smak. Men hvis jeg måtte velge hadde jeg valgt nr 2. Det første huset var grusomt.

AnonymBruker
Skrevet

Hus nr 2 var størst og finest, men jeg ville aldri bodd i Fredrikstad så da blir det heller lite rekkehus på Eiksmarka. 

Anonymkode: 3f653...f07

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke rekkehus i midten ihvertfall. Hva er på Eiksmarka? Nærhet til Oslo, men blir feil side av Bærum for meg.

Anonymkode: 2f28d...4e3

AnonymBruker
Skrevet

Har ingen formening om stedene, men ville absolutt valgt nr 2. Tre etasjer er aldri aktuelt, og ikke rekkehus midt i en rekke. Nr 1 så fin ut, men mye vedlikehold med alle de terrassene som skal holdes.

Anonymkode: 942ff...16a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...