Skravla Skrevet 21. november 2005 #1 Skrevet 21. november 2005 Hei Hva slags platebutikker finnes i Kongsvinger? Finner jeg Platekompaniet, Free record shop etc der?
Tusenfryd Skrevet 22. november 2005 #2 Skrevet 22. november 2005 I flg Gule sider har de ikke plateforretninger i Kongssenteret, men du kan jo ringe og høre. Ellers ville jeganbefale deg å gå inn på hjememsidene til de ulike kjedeforretningene og se hvor de har butikker.
Skravla Skrevet 22. november 2005 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2005 Ja jeg har sjekket hjemmesidene, men jeg tenkte at det kunne komme tips om andre kjeder/butikker jeg ikke fant. Men det viser seg å ikke være noen kjedebutikker for musikk der.......
Gjest derfra Skrevet 22. november 2005 #4 Skrevet 22. november 2005 Nei mener det ikke er det der, eneste er Musikkverket (eller hva det nå heter) som er kjedebutikk.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #5 Skrevet 23. november 2005 de har jo internett i konsvinger også, og da er det jo bare å handle på nettbutikkene.
Skravla Skrevet 24. november 2005 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2005 Kjære gjest (rett over her) Det at det finnes internett på Kongsvinger betyr ikke at absolutt alle er koblet opp!!!! Det finnes faktisk mennesker i Norge som ikke er nettavhengige.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #7 Skrevet 24. november 2005 Kjære gjest (rett over her) Det at det finnes internett på Kongsvinger betyr ikke at absolutt alle er koblet opp!!!! ← Men har de ikke bibliotek eller internettkafe eller kankskje en skole/høgskole på dette tettstedet da? jeg kjørte i går gjennom kongsvinger, og det så da ikke så gudsforlatt ut, at de ikke skulle ha noe kontakt med omverdenen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå