AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #1 Skrevet 7. august 2022 Hei! Jeg driver og søker jobb og har klart å fått noen intervju. Skal på intervju til søstrene grene og det er egentlig butikken jeg er mest gira på å jobbe i forhold til de jeg har fått intervju til.. Men... Dette er jo kun basert på at jeg liker det de selger og har vært fast kunde i mange år selv. Det sier jo ingenting om stedet som en arbeidsplass og føler jeg finner veldig mye negativt på nett, spesielt om lønna. Jeg er godt vandt til en travel arbeidshverdag så det for meg er ikke en dealbreaker. Nå er jeg også vandt til dårlig lønn fra før men ønsker ikke gå inn i noe med enda værre lønn enn jeg har hatt, men finner jo ingen oppdaterte tall og vil jo ikke spørre på intervjuet hvis det skulle ødelegge muligheten. Kommer nok til å spørre hvis de vil ha meg som arbeider, men ikke før den tid. Syns det er små rart at det ikke er norm å spørre men slik er det vell bare. Noen som har erfaringer selv? Takk for alle svar. Prøver bare å gå inn i dette litt mer forberedt enn "de selger ting jeg liker!" Anonymkode: e800a...640
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå