AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #1 Skrevet 7. august 2022 Hei. Sliter med soppinfeksjon. Tok Diflucan tablett på fredag kl 16. Det har blitt bittelitt bedre, nå er det søndag kl 14. Hvor lang tid tar det før den funker? Kan noen fortelle meg at det er vanlig at den bruker noen dager? Lest så mange steder at den funker med engang, men det har den ikke gjort her da jeg er fremdeles knall rød fra klitoris og ned til skjeden, med bra med kløe og det svir. Hilsen bekymret Anonymkode: 32c0d...8ae
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #2 Skrevet 7. august 2022 24 timer. Kanskje du har noe annet enn sopp? Anonymkode: b770e...76a
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #3 Skrevet 7. august 2022 Har du vert hos legen? Jeg har vert hos legen flere ganger. Og prøvd både diflucan og canisten. Og en annen reseptbelagt kur. Noe virket det. Men symptomene gjentar seg. Nå etter noen runder med soppbehandling på og av.. så fikk jeg antibiotika. En 6 dagerskur.stikkpiller til kjeden. Legen har ikke fått svar på prøven som ligger til dyrking ennå. Men medisinen han skrev ut nå var for bakteriell vaginose. Selv om vi ennå ikke vet da.. Håper Diflucan hjelper på deg. Har du hatt sopp før, og brukt andre medisiner? Offset lurt og drikke biola når man sliter sånn der. Og mange får sopp av antibiotika også Anonymkode: 9ee5f...52b
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #4 Skrevet 7. august 2022 Du kan være sår og øm som gjør det litt ubehagelig ennå. Og pH balanse kan være i ubalanse. Anonymkode: 1410f...f1a
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #5 Skrevet 7. august 2022 Det kan hjelpe litt med Canesten salve utenpå i tillegg til å svelge Diflucan. Anonymkode: 046c7...15c
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #6 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): 24 timer. Kanskje du har noe annet enn sopp? Anonymkode: b770e...76a Hva annet kan det være da? Har typiske tegn forutenom klumpete utflod. Ts Anonymkode: 32c0d...8ae
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #7 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Har du vert hos legen? Jeg har vert hos legen flere ganger. Og prøvd både diflucan og canisten. Og en annen reseptbelagt kur. Noe virket det. Men symptomene gjentar seg. Nå etter noen runder med soppbehandling på og av.. så fikk jeg antibiotika. En 6 dagerskur.stikkpiller til kjeden. Legen har ikke fått svar på prøven som ligger til dyrking ennå. Men medisinen han skrev ut nå var for bakteriell vaginose. Selv om vi ennå ikke vet da.. Håper Diflucan hjelper på deg. Har du hatt sopp før, og brukt andre medisiner? Offset lurt og drikke biola når man sliter sånn der. Og mange får sopp av antibiotika også Anonymkode: 9ee5f...52b Har ikke vært hos legen denne gangen. Sliter med tilbakevendende sopp. Har det gjerne 6-8 ganger i året. Diflucan har hjulpet før. Anonymkode: 32c0d...8ae
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #8 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det kan hjelpe litt med Canesten salve utenpå i tillegg til å svelge Diflucan. Anonymkode: 046c7...15c Jeg pleiere å merke at jeg blir mer sår av den.. Ts Anonymkode: 32c0d...8ae
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #9 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Du kan være sår og øm som gjør det litt ubehagelig ennå. Og pH balanse kan være i ubalanse. Anonymkode: 1410f...f1a Satser på det! Ts Anonymkode: 32c0d...8ae
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #10 Skrevet 7. august 2022 Du kan rett og slett ha blitt resistent om du bruker det for ofte. Det er en grunn til at Canesten skal brukes først, og ikke Diflucan. Antar du har sluttet med syntetisk undertøy, string, og masse parfymert såpe som er gode måter å fremkalle sopp på. Anonymkode: 80447...9b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå