Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dater en mann som kaller meg søt når jeg feks. pynter meg litt ekstra eller tar meg fint. Er dette positivt? Hva foretrekker dere? Ønsker dere å bli kalt pen, sexy eller deilig?

Anonymkode: 06439...3af

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar i mot de komplimentene jeg får og det anbefaler jeg deg å gjøre også. 

Anonymkode: 42367...7eb

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Søt er jo det beste komplimentet. Det betyr jo at han også liker deg.

Anonymkode: 1e4ce...fe9

• Liker 4
Skrevet

Tror det er det jeg har blitt kalt klart mest på komplimentfronten.  Og det er bra det, man kommer langt med det. Menn blir kjærester med søte jenter. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok det beste komplimentet, fordi det kan gå på mer enn utseendet også. "Deilig" lyser jo av hva han er ute etter i hvert fall. 

Anonymkode: bb724...565

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Søt er positivt, pen og sexy er kun utseende, mens søt tenker jeg er både utseende og personlighet. 

AnonymBruker
Skrevet

Søt er når man ikke er den peneste men sjarm og humor kommer man langt med. 😄 

Anonymkode: 11852...c96

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvorfor overtenke dette ihjel🤯  Selvsagt er søt et kompliment! En kan ikke velge hva andre skal gi deg av komplimenter, så ta imot de alle som en.. Mange kvinner har en lei tendens til å dra det mest negative ut av noe oppløftende og spinne videre på det alla -Hvorfor søt når jeg heller vil ønsket å høre at jeg er den heiteste, mest fantastiske deiligste nydeligste fineste villkatten av et hunkjønn i hele denne verden? Han liker meg nok ikke:angry:

Søt er et bra komplisert det, det taler vel så mye om personlighet som om utsende og det synes iallefall jeg er ganske ok+ kompliment.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Dater en mann som kaller meg søt når jeg feks. pynter meg litt ekstra eller tar meg fint. Er dette positivt? Hva foretrekker dere? Ønsker dere å bli kalt pen, sexy eller deilig?

Anonymkode: 06439...3af

Jeg datet en gang en mann som kalte meg søt. Ble med den ene daten. Jeg er ikke en hund, og å bli betegnet som en er ikke et kompliment. 

Sier noen som helst at jeg er «søt» så avslutter jeg bekjentskapet. Selvsagt. De kan forsøke seg på hersketeknikkene sine et annet sted. 

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg tar i mot de komplimentene jeg får og det anbefaler jeg deg å gjøre også. 

Anonymkode: 42367...7eb

Det er ikke et kompliment. Om å kalle et voksent menneske «søt» er et kompliment så er å kalle noen «dum» også positivt. 

Anonymkode: d38e1...44f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg datet en gang en mann som kalte meg søt. Ble med den ene daten. Jeg er ikke en hund, og å bli betegnet som en er ikke et kompliment. 

Sier noen som helst at jeg er «søt» så avslutter jeg bekjentskapet. Selvsagt. De kan forsøke seg på hersketeknikkene sine et annet sted. 

Det er ikke et kompliment. Om å kalle et voksent menneske «søt» er et kompliment så er å kalle noen «dum» også positivt. 

Wow! 

🤣😂

Anonymkode: acba8...c24

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Wooow. Damaged goods, er det slik man sier det?

Dette var særdeles overdrevent og hårsårt. Litt selvironi, selvinnsikt og humor kan man da vel ha.

Anonymkode: 033d2...fc3

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han sa du var søt. han kalte deg ikke en tispe.

Anonymkode: 11852...c96

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Gjest Abendstern
Skrevet

Han sier vell at du er søt fordi det er det du er. Tenker at det er et fint kompliment.

Skrevet (endret)

Gir opp dette samfunnet hvis det å kalle et annet menneske for søt også er «galt» nå. 

Endret av Jaytee
  • Liker 4
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Så tok han vel feil akkurat i ditt tilfelle. 

Anonymkode: bb724...565

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Gjest lurven
Skrevet

For damer er det et kompliment å bli kalt søt, men ikke for menn

AnonymBruker
Skrevet
lurven skrev (4 timer siden):

For damer er det et kompliment å bli kalt søt, men ikke for menn

Jo, hvis jeg synes en mann er søt, så er det utelukkende positivt ment fra min side. Jeg liker søte menn. Men skjønner at det ikke er det menn flest ønsker å høre, jeg synes selv "søt" er et kjipt kompliment å få som dame, siden jeg alltid har fått høre det av menn som ikke finner meg attraktiv. Kompliserte greier dette her.

Anonymkode: d24e0...23c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jo, hvis jeg synes en mann er søt, så er det utelukkende positivt ment fra min side. Jeg liker søte menn. Men skjønner at det ikke er det menn flest ønsker å høre, jeg synes selv "søt" er et kjipt kompliment å få som dame, siden jeg alltid har fått høre det av menn som ikke finner meg attraktiv. Kompliserte greier dette her.

Anonymkode: d24e0...23c

Helt enig. 

Jeg tar det ikke som et stort kompliment å bli kalt søt. Er usikker på hva menn egentlig legger i søt.

Men jeg kan synes at en mann er søt og da mener jeg det positivt, som i at jeg liker han og han har en god oppførsel mot meg. Så ja, det er litt komplisert. 😄

Anonymkode: f6d37...708

AnonymBruker
Skrevet

Søt er et veldig fint kompliment. Jeg hadde blitt mye mer glad over å bli kalt det enn deilig eller pen. Jeg ønsker ikke at han bare skal være ute etter sex eller et pent utseende. Det ytre falmer, men søt kan man være hele livet.

Anonymkode: bef89...7fd

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

"Søt" er blitt helt undervurdert som en positiv ting å se etter hos kvinner. Jeg legger mye mer merke til "søt" enn "pen". Søt "handler" om utstråling, sjarme og vesen (og en bit av personligheten) og handler ikke så mye om utseende og hva man kan pynte og sminke seg til å bli. 

Mange "smellvakre" som oppfyller alskens skjønnhetsidealer er ikke søte i det hele tatt. De kan være sjarmerende som en betongvegg til tross for et feilfritt utseende. Dette kan for all del gjelde uavhengig av kjønn.

Men "søt" passer vel for dårlig inn i alt det mange mener er såkalt "attraktivt" som går mer direkte på kropp og utseende og noe man kan trene og pynte seg til, og som en selfie kan formidle. Når dette er valutaen, det et bilde kan si noe om, mister man jo noe annet på veien!

Det er mulig å være "søt" nesten uansett utseende og kropp, og jeg vedder på at noen syns det blir provoserende/irriterende å ikke kunne kjøpe, trene og pynte seg til noe mange faktisk ser etter og kan falle for.

Anonymkode: d7976...03c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...