AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #1 Skrevet 7. august 2022 13 mnd. gammel baby sover fra 19-7 men våkner annenhver time natten gjennom. Vanligvis holder det å gi smokk men som regel varer ett av oppvåkningene i 2 timer (typisk at hun er våken fra 3-5, og sover et par timer til etterpå.). Er dette vanlig? Hun er mye trøtt og gretten på dagen og søvnmangelen begynner å tære på oss også Anonymkode: 79bd3...624
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #2 Skrevet 7. august 2022 Jepp min er 3 år og ennå mye våken (vært det siden fødsel). Noen av dem er bare sånn🤷🏽♀️ Anonymkode: fa093...f6f
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #3 Skrevet 7. august 2022 Tror det er vanlig ja. Begge mine var også sånn. Litt ulike da, den ene hadde hyppige oppvåkninger natten gjennom (for smokk og litt kos), den andre hadde en eller to lange våkenperioder.. Det ordnet seg rundt 3 årsalder. Anonymkode: 77a18...c24
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #4 Skrevet 7. august 2022 Ja, vanlig. Går seg til Anonymkode: 442a7...b2e
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #6 Skrevet 7. august 2022 Helt vanlig dessverre ❤️ Svarer det samme som de over, selv om de har sagt det er vanlig, for ofte kan det hjelpe å se at dette er noe mange opplever. Da er man ikke så alene i fortvilelsen. Det går gjerne litt i perioder når de våkner mye/ikke våkner. For min del har 10-20 måneder vært aller verst. Skjer så mye modning motorisk og mentalt da, som barna skal fordøye i søvne på natten, noe som gjerne resulterer i mye oppvåkning. Anonymkode: dd96e...321
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #7 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt vanlig dessverre ❤️ Svarer det samme som de over, selv om de har sagt det er vanlig, for ofte kan det hjelpe å se at dette er noe mange opplever. Da er man ikke så alene i fortvilelsen. Det går gjerne litt i perioder når de våkner mye/ikke våkner. For min del har 10-20 måneder vært aller verst. Skjer så mye modning motorisk og mentalt da, som barna skal fordøye i søvne på natten, noe som gjerne resulterer i mye oppvåkning. Anonymkode: dd96e...321 Tskk for svar dere! Er veldig sant at det hjelper å høre at man ikke er alene om det! Er vel ikke så mye å gjøre med det da😅 Anonymkode: 79bd3...624
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #8 Skrevet 7. august 2022 Min gjorde det før han ble diagnostisert med refluks og astma og begynte på medisiner. Etter medisiner kun en oppvåkning per natt. Anonymkode: 73fb5...14f
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #9 Skrevet 7. august 2022 Min på 2 år våkner fortsatt mye, ca.hver tredje time. Mange småbarn sover dårlig. Slik jeg husker oppveksten, så er det barneskolebarn som sover best. Anonymkode: 84830...93b
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #10 Skrevet 8. august 2022 Mine sov natta gjennom fra 4 år, men det blir jo bedre før det. Når jeg samsover med yngste på 3 nå så sover vi hele natta, men om han sover på eget rom så våkner han og kommer inn og legger seg. Anonymkode: 2cf26...887
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå