AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #1 Skrevet 7. august 2022 Hvordan gjør man det om man vil sy sammen sin egen bachelor grad? Jeg har endel emner fra ulike grener (som henger sammen) som jeg vurderer å få inn i en grad. Men hvordan gjør jeg det da med selve bacheloroppgaven? Noen med erfaring? Hvor tok dere graden? Anonymkode: e9202...98d
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #2 Skrevet 7. august 2022 Det er litt ulikt fra universitet til universitet hvilke regler som gjelder. Disse finner du ofte på nettsiden til universitet eller i forskriften til det aktuelle universitetet på lovdata. De fleste studiesteder krever imidlertid alltid at du må ha minst 60 studiepoeng avlagt ved det studiestedet. Derfor bør du ta utgangspunkt i set universitetet hvor du har flest studiepoeng. Anonymkode: e0d8c...5ca 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #3 Skrevet 7. august 2022 Sjekk hva universitetet du har tatt flest studiepoeng krever, ja. Generelt er det ofte krav til hvilke emner du har tatt - fagområde og nivå. Dvs at x antall studiepoeng må være innen et visst fagområde, og x av disse studiepoengene må være på høyere nivå (dvs ikke bare grunnleggende emner). Så du kan ikke bare slenge hvilke som helst 180 studiepoeng i potten og få en bachelorgrad. Anonymkode: 3a4ce...d57
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #4 Skrevet 7. august 2022 Ok, takk. Da skal jeg sjekke med de ulike universitetene. Anonymkode: e9202...98d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå