Gå til innhold

Anbefaling av magebelte til hund?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg fant en på biltema nå. Noen som har erfaring med det? De krokene for å feste båndet så veldig små ut, men mulig det bare er på bildet?

https://www.biltema.no/fritid/kjaeledyr/hundeutstyr/hundeband/hundeforerbelte-2000042556

Anonymkode: 24e4e...eca

Har prøvd dette, ikke fornøyd i hele tatt hverken med dette eller europris sitt. Hadde gått for non stop sitt, slipper du bomkjøp og å kjøpe nytt belte på maaaange år.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Flamme skrev (6 minutter siden):

Har prøvd dette, ikke fornøyd i hele tatt hverken med dette eller europris sitt. Hadde gått for non stop sitt, slipper du bomkjøp og å kjøpe nytt belte på maaaange år.

Å, så dumt. Hva gjorde at du ikke var fornøyd med det? Og var de krokene veldig små? (som det ser ut som på bildet).
Skulle gjerne kjøpt non stop sitt, men akkurat nå er ikke økonomien den beste. Så mulig jeg bare kjøper det fra biltema og  ser det an. Selv om det kanskje ikke er det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Å, så dumt. Hva gjorde at du ikke var fornøyd med det? Og var de krokene veldig små? (som det ser ut som på bildet).
Skulle gjerne kjøpt non stop sitt, men akkurat nå er ikke økonomien den beste. Så mulig jeg bare kjøper det fra biltema og  ser det an. Selv om det kanskje ikke er det beste.

Lagre søk på det på finn, dukker opp ganske ofte til en god pris.

Endret av Diamant20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn koder:

268199296
268051770
267659189
266840331
266604719
266395489
265242956

Her er noen, kanskje det er enda flere også. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har NonStop Ferd med ekstra bag til fjellturer, og Nonstop Løype til gåturer og joggeturer. Begge er gode til sitt bruk! Ferd er litt stivere, så om du skal ha et enkelt belte til vanlig bruk ville jeg brukt Non Stop Løype :) 

Anonymkode: 9b403...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...