Gå til innhold

Status; ons eller starten på noe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

starter med å si at vi er i slutten av 30 årene. 

Jeg møtte en mann en fuktig kveld forrige mnd. Jeg ble med han hjem men vi satt bare å prata før jeg gikk hjem. Vi fortsatte å flørte på snap i dagene etterpå, der vi til slutt valgte å møtes på nytt over et glass vin. Jeg syntes han var interessant og vi hadde grei kjemi osv… begynte å kline og endte opp i senga. Dagene etter denne kvelden har kontakten vært heller laber / ok +. Han sa det var en koselig kveld og det var fint og deilig med sex …. Fikk litt «hverdagssnaper» av jobben hans / noe som var morsomt eller noe i den dur. Som om flørten var gått over til vennskap eller bare «en han har på snap».  Siste dagene har det vært stille på snap-fronten fra begge to. Jeg kjenner jeg ønsker flere dates men ønsker ikke å være den som maser og følger litt hans rytme. 
i går fikk jeg en melding av han på snap der han fortalte at min beste venn (en mann)  kom innom på en grillfest han hadde , og han spurte meg om min beste venn visste om oss. Så jeg svarte : nei det vet han ikke, hva mener du? 😀

og fikk til svar ; nei er bare nyskjerrig på om han vet vi flørter og ligger sammen ..

Hva mener han med det? Dette høres helt tenåring ut, men jeg kjenner faktisk at jeg blir litt flau og tilbaketrukket fordi jeg liker han så godt.. vil ikke være en masekjærring men samtidig ønsker jeg jo å ta initiativ. 

Anonymkode: fd998...b87

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Poenget mitt er at jeg tenkte det var en engangs greie, men så var det litt snodig at han sa : vi flørter og ligger sammen, som om det er noe vi gjør jevnlig 😂

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han lurer på om kompisen din og ligger med deg? Kanskje han følte en innbilt rivaliserende stemning?

Anonymkode: ba789...31f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Kanskje han lurer på om kompisen din og ligger med deg? Kanskje han følte en innbilt rivaliserende stemning?

Anonymkode: ba789...31f

Mulig det er sånn ja ! Men da er mann mer interessert enn bare ubetydelig ons da ? Blir forvirret av dette jeg. Skulle holdt meg til min notoriske utro eksmann 😂 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Poenget mitt er at jeg tenkte det var en engangs greie, men så var det litt snodig at han sa : vi flørter og ligger sammen, som om det er noe vi gjør jevnlig 😂

Hvorfor ha kontakt om kjemien bare er «grei»? Høres kjedelig ut. I starten skal det jo være fyrverkeri og gnistrende kjemi om det er den rette. Sånn var det da jeg møtte kjæresten. Vi møttes flere ganger i uka, helt magisk deilig sex og mange fine, flørtende telefonsamtaler de kveldene vi ikke kunne treffes. 

Anonymkode: 91232...c51

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I starten skal det jo være fyrverkeri og gnistrende kjemi om det er den rette.

Ikke nødvendigvis!  Da har man isåfall flaks. 

Falle hodestups ved første møte er nok heller sjeldent. 

Anonymkode: f1e82...c04

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Ikke nødvendigvis!  Da har man isåfall flaks. 

Falle hodestups ved første møte er nok heller sjeldent. 

Anonymkode: f1e82...c04

Ts her. Ja det er jo drømmen i starten av alle forhold. Og man skulle jo selvsagt heller vært singel dersom kjemien ikke er 100% i starten. 

AnonymBruker
Skrevet

Han høres barnslig ut. Synes den meldingen han sender er et rødt flagg og noe jeg ikke ville gått videre med.

Anonymkode: 4ae97...6a5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om en mann er interessert i deg til noe mer enn sex så vet du det. Er du i tvil og føler du må konsultere er forum bestående av eldre damer med særdeles liten erfaring innenfor emnet så er oddsen at han er interessert lik null.

Anonymkode: b93ea...7e0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For meg høres det ut som at han er interessert i deg. Men om han er interessert i noe mer enn flørting og puling det får gudene vite.

Så høres han ung ut. En voksen og ordentlig mann ville f.eks aldri sendt en slik melding.

Anonymkode: 2aa9b...0ca

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om du skal legge så mye i "flørting og ligging" egentlig. Det er det mange som gjør uten at det blir noe seriøst av det. Be han ut på en tur, eller annet som ikke innebærer alkohol og sex så ser du. 

Anonymkode: 0560f...6ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke han var interessert i noe mer enn sex overhodet og at han spør etter å ha truffet denne kameraten din - jeg tipper kameraten din er høy eller kjekk eller noe, og at han prøver å "markere territorium" på umoden måte. Og nei, det betyr ikke at han vil ha deg romantisk og vil noe seriøst, det betyr at han ikke vil at en annen tiltrekkende mann skal ha deg. Det truer hans ego, ikke hans følelser for deg. Veldig stor forskjell som vi kvinner ofte forveksler! 

Hvis han ville ha deg på en seriøs måte, hadde han håndtert alt dette veldig annerledes. Hans kommentar om at det var en hyggelig kveld og fint og deilig med sex viser faktisk alt, han var ute etter sexen. Ikke deg som person. 

Anonymkode: 61e14...36d

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvordan går det ts?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.8.2022 den 11.37):

Jeg møtte en mann en fuktig kveld forrige mnd. Jeg ble med han hjem men vi satt bare å prata før jeg gikk hjem. Vi fortsatte å flørte på snap i dagene etterpå, der vi til slutt valgte å møtes på nytt over et glass vin. Jeg syntes han var interessant og vi hadde grei kjemi osv… begynte å kline og endte opp i senga. Dagene etter denne kvelden har kontakten vært heller laber / ok +. Han sa det var en koselig kveld og det var fint og deilig med sex …. Fikk litt «hverdagssnaper» av jobben hans / noe som var morsomt eller noe i den dur. Som om flørten var gått over til vennskap eller bare «en han har på snap».  Siste dagene har det vært stille på snap-fronten fra begge to. Jeg kjenner jeg ønsker flere dates men ønsker ikke å være den som maser og følger litt hans rytme. 
i går fikk jeg en melding av han på snap der han fortalte at min beste venn (en mann)  kom innom på en grillfest han hadde , og han spurte meg om min beste venn visste om oss. Så jeg svarte : nei det vet han ikke, hva mener du? 😀

og fikk til svar ; nei er bare nyskjerrig på om han vet vi flørter og ligger sammen ..

Hva mener han med det? Dette høres helt tenåring ut, men jeg kjenner faktisk at jeg blir litt flau og tilbaketrukket fordi jeg liker han så godt.. vil ikke være en masekjærring men samtidig ønsker jeg jo å ta initiativ. 

Ikke ha sex med noen før du er gift- da slipper du slik tull.

Anonymkode: 70883...164

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.8.2022 den 11.37):

Når du er i slutten av 30 årene så burde du for guds skyld vite at ingen av oss kan vite noe om hva denne mannen tenker og føler.. Så enkelt er det.

Og har du lyst til at det skal bli noe mer ut av denne relasjonen, vel da får du få fingeren ut fra en viss plass og gjøre noe med det. 

Disse trådene hvor 30+ år gamle damer spekulerer seg i hjel, og i tillegg søker råd på et forum om hva x tenker er så tullete at jeg ikke har ord. 

Anonymkode: 6ca2f...699

Skrevet

Hvordan går det ts?

Anonymkode: 61e14...36d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...