AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #1 Skrevet 7. august 2022 En av mine beste venninner har blitt helt fraværende etter at jeg skilte meg, og jeg sitter som et spørsmålstegn og tør ikke spørre om hvorfor. Jeg har absolutt ikke vært krevende, det var mitt valg å gå og jeg har hatt det ganske greit. Men det kunne absolutt vært godt å prate litt. Men hun avviser alle mine invitasjoner til å møtes over middag, vin, hva som helst, så nå lar jeg det ligge. Vi har vanligvis delt alt, så jeg skjønner ikke dette. Anonymkode: fcf7b...901
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #2 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En av mine beste venninner har blitt helt fraværende etter at jeg skilte meg, og jeg sitter som et spørsmålstegn og tør ikke spørre om hvorfor. Jeg har absolutt ikke vært krevende, det var mitt valg å gå og jeg har hatt det ganske greit. Men det kunne absolutt vært godt å prate litt. Men hun avviser alle mine invitasjoner til å møtes over middag, vin, hva som helst, så nå lar jeg det ligge. Vi har vanligvis delt alt, så jeg skjønner ikke dette. Anonymkode: fcf7b...901 Kanskje dere også har delt på eksmannen din? Anonymkode: e3d2c...68a 4 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #3 Skrevet 7. august 2022 Var hun glad i din mann? At hun føler lojalitet mot han ? Anonymkode: 0f6eb...06e 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #4 Skrevet 7. august 2022 Kanskje hun også gjennomgår noe tungt hun ikke forteller noe om. Anonymkode: f87cb...49e 2 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #5 Skrevet 7. august 2022 Er hun selv i et forhold? Noen er rare, og innbiller seg at de ikke kan ha single venner. Anonymkode: 86065...404 4 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #6 Skrevet 7. august 2022 Kanskje hun heller har opprettholdt å ha et vennskapsforhold til din mann? Jeg har selv et vennepar som skilte seg, der min lojalitet etter skilsmissen lå hos den parten jeg ikke var best venn med mens de var et par. Den som gikk for skilsmisse syns jeg behandlet sin partner og barn dårlig, så vekk med den personen. Ikke så uvanlig det. Anonymkode: 5fe10...e03 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #7 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Var hun glad i din mann? At hun føler lojalitet mot han ? Anonymkode: 0f6eb...06e De hadde lite til felles og likte hverandre ikke spesielt godt. Anonymkode: fcf7b...901 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #8 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Er hun selv i et forhold? Noen er rare, og innbiller seg at de ikke kan ha single venner. Anonymkode: 86065...404 Hun er gift, og er nok opptatt av å ha en fin familiefasade, selv om de sliter litt ts Anonymkode: fcf7b...901
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #9 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De hadde lite til felles og likte hverandre ikke spesielt godt. Anonymkode: fcf7b...901 Hmm, merkelig da. Ikke annet å gjøre enn å vente på at hun tar et initiativ en vakker dag da. Anonymkode: 0f6eb...06e 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #10 Skrevet 7. august 2022 Hadde en venninne som opplevde akkurat det samme med sin beste venninne. Kuttet venninne helt henne ut og omgås kun «fasade venner» som ikke er skilt. Du får trøste deg med at da var hun nok egentlig ingen god venninne . Anonymkode: b6bc5...95a
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #11 Skrevet 7. august 2022 Jeg mistet stort sett alle mine venner som var i parforhold når jeg ble skilt. De er redd for smitte eller partneren deres nektet de å henge med meg. Fra utsiden så nok livet jeg levde noen år rimelig attraktivt ut for en mann som lever under pisken. Det glapp ut av flere i fylla. Anonymkode: 50470...34d 1
Dilemaogtanker Skrevet 7. august 2022 #12 Skrevet 7. august 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Hun er gift, og er nok opptatt av å ha en fin familiefasade, selv om de sliter litt ts Anonymkode: fcf7b...901 Dette . Med stor D. Single venninne er alltid på jakt på ny mann vet du. ( ironi)
Gjest ti10 Skrevet 7. august 2022 #13 Skrevet 7. august 2022 Kan du ikke bare spørre henne? Ikke sikkert du får svar, men da har du i hvert fall prøvd.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #14 Skrevet 7. august 2022 Trenger du en sånn "venninne"? Anonymkode: 2a590...ea0
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #15 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hun er gift, og er nok opptatt av å ha en fin familiefasade, selv om de sliter litt ts Anonymkode: fcf7b...901 Det har du svaret. Misunnelig fordi du var tøff nok til å gå gjennom skilsmisse, men samtidig vil hun ikke assosieres med single kvinner fordi hun sikkert har noen fordommer mot det. Anonymkode: 86065...404
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #16 Skrevet 7. august 2022 Jeg tenker at du bare må hoppe i det og spørre. Blir du bare sittende å vente så vil det slite på deg, og da har dere kanskje ikke noe vennskap igjen uansett. Jeg hadde sendt SMS: "Hei Anne, det er så lenge siden vi har truffet hverandre og jeg savner deg. Jeg har jo prøvd å invitere flere ganger men du er så opptatt. Er det noe som skjer i livet ditt for tiden? Du vet at jeg er her for deg og at vi alltid kan snakke om alt. Jeg savner deg, og jeg savner det nære vennskapet vårt. Jeg håper du lar høre fra deg om ikke så lenge. Glad i deg, klem fra meg" Anonymkode: 6e42b...5d8 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå