Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg var på handletur i går og kjøpte klær til meg selv og barna for høsten. De har mye arveklær og de trengte nytt og jeg liker å handle selv til dem. Jeg kjøpte veldig mye og idag da jeg viste dem klærne, sier mannen min "ikke noe til meg?" 

Jeg fikk umiddelbart dårlig samvittighet, men jeg har kjøpt til ham tidlig i forholdet og han har ved to av to anledninger bare byttet eller levert tilbake. Han har beholdt ett plagg som han ikke bruker. 

Og jeg var ærlig og sa at det er ganske vanskelig å kjøpe noe til ham fordi han er så kresen. Vi får heller ta handletur sammen. 

Tbh han er vanskelig når det kommer til klær. Det er pris, kvalitet, søm, utseendet, alt... Han kan ikke kjøpe en vanlig joggebukse eller t skjorte på hm liksom.. 

Men jeg vet ikke. Nå er han sur på meg... 

Hvem har rett her? 

Anonymkode: f057d...9cf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pleier han å kjøpe klær til barna da, eller til deg?

Anonymkode: cd407...072

• Liker 27
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Voksne menn får handle klærne sine selv... 

Anonymkode: 94714...2c8

• Liker 32
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei. Jeg var på handletur i går og kjøpte klær til meg selv og barna for høsten. De har mye arveklær og de trengte nytt og jeg liker å handle selv til dem. Jeg kjøpte veldig mye og idag da jeg viste dem klærne, sier mannen min "ikke noe til meg?" 

Jeg fikk umiddelbart dårlig samvittighet, men jeg har kjøpt til ham tidlig i forholdet og han har ved to av to anledninger bare byttet eller levert tilbake. Han har beholdt ett plagg som han ikke bruker. 

Og jeg var ærlig og sa at det er ganske vanskelig å kjøpe noe til ham fordi han er så kresen. Vi får heller ta handletur sammen. 

Tbh han er vanskelig når det kommer til klær. Det er pris, kvalitet, søm, utseendet, alt... Han kan ikke kjøpe en vanlig joggebukse eller t skjorte på hm liksom.. 

Men jeg vet ikke. Nå er han sur på meg... 

Hvem har rett her? 

Det er jo ingen som har « rett». Du kunne jo ha spurt han om det var noe han ønsket seg og trengte til høsten og kjøpt det, men det er jo heller ingen plikt. Er han flink til og kjøpe gaver til deg? 

Anonymkode: 55ca9...198

• Liker 4
Skrevet

Handler han til deg da?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er han sånn til vanlig også eller er dette et isolert enkelttilfelle?

Anonymkode: 38508...585

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår at du ikke tenker på å handle til ham, når han er kresen. For øvrig synes jeg voksne folk bør klare å handle klær selv.

Anonymkode: cec78...aff

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ingen voksen mann kan bli sur for slikt.. 🙈🙈

Anonymkode: fdef8...9ac

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Voksne menn klarer å kjøpe egne klær. Hender seg jeg kjøper med klær til min samboer om jeg kommer over noen tilbud på noe jeg vet han trenger, men så er han heller ikke så kresen som din samboer er. 

Anonymkode: 7e93b...814

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Voksne mannen kan kjøpe sine egne klær. Eller ser han på deg som hans egen mor og? Å kjøpe klær er tortur i mine øyne, og du tok en stor byrde ved å handle så mye til barna. Så får du bare sutring tilbake? Hvordan er det å leve med en utakknemlig mann, sånn egentlig? Blir du satt pris på?

Anonymkode: 2ebae...9fc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han er rar. Er han også et barn kanskje?

Anonymkode: ccc14...5c9

Skrevet

Ærlig talt. Han er voksen og kan handle sine egne klær. Det er da ikke ditt ansvar. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer med at menn kan plutselig finne på å bli sur på slike barnslige ting? Erfart, hørt og lest om slike reaksjoner mange ganger. Urettferdig at kvinner har blitt stemplet som de "emosjonelle". 

Anonymkode: a4b7e...848

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Han handler ikke klær til meg til vanlig heller. Han kjøper til barna en gang i blant sånn kjole eller caps... Han har kjøpt klær til meg to ganger, men det er fordi det er tradisjonelt fra hans hjemland og han har peiling. 

Jeg tenkte ikke på å spørre ham om det var noe han ønsket seg.. 

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig skal du kjøpe klær til han også!

Dette burde du ha visst bedre!

Anonymkode: 14be0...f3d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Fy fader, det er så godt å klikke seg inn på samlivsforumet her på KG og stadig få bekreftet at jeg har valgt riktig når jeg har valgt å være singel. 

Anonymkode: c98af...f2c

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Snakk sammen! Bare tøys å legge ut dette her.

Anonymkode: 35fcc...0fb

Skrevet

Han burde heller sette pris på at du har handlet inn klær til barna, slik at de er klare for skolestart/barnehagestart. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du skal ikke ha dårlig samvittighet for dette, langt derifra.

Anonymkode: 8f244...e47

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fy fader, det er så godt å klikke seg inn på samlivsforumet her på KG og stadig få bekreftet at jeg har valgt riktig når jeg har valgt å være singel. 

Anonymkode: c98af...f2c

Dette er tøys. Les: troll. Du gidder jo ikke heller å svare når du får spørsmål tilbake, typisk troll.
OM det ikke er det; Jeg ville tenkt kommentaren var ment som en spøk, men siden han ble sur var han nok ute etter å lage en krangel. Dere må snakke dere godt gjennom dette ts. Kommunikasjon! 

Anonymkode: 35fcc...0fb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...