Gå til innhold

Det å sitte på ansiktet til en mann - er det noen damer som liker det, sånn egentlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det å skulle sitte på ansiktet til en mann, er det noen som liker det - sånn egentlig? Jeg kan ikke tenke meg noe verre, sitte der i en ukomfortabel stilling og ja. Nå er jeg ikke glad i å bli slikket generelt, det gir meg bare ikke så mye. Kanskje det har noe med saken å gjøre?

Så, er dette noe damer flest liker, eller er dette mer noe mennene drømmer om og ønsker?

Anonymkode: 64aad...298

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Damer flest? Sikkert ikke. 

Noen? Helt klart. 

Men er vanskelig å si, siden vi alle er individer og liker forskjellige ting. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke for vane å snakke på vegne av andre, så kan bare si at jeg liker det. Hvis jeg er skikkelig kåt, og stemningen tilsier det. Blir også ekstra vill hvis jeg får orgasme på ansiktet hans 😈

Anonymkode: fb0f6...bac

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Koselig det! 😁

Anonymkode: 17153...19e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Digger 69 stilling. Hilsen kvinne 44 😁

Anonymkode: 2c01b...dfa

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen med normal sans for hygiene utfører den slags nedrige handlinger.. 

Anonymkode: b9034...7a8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Digger 69 stilling. Hilsen kvinne 44 😁

Anonymkode: 2c01b...dfa

69 blir jo en annen stilling igjen

Anonymkode: 64aad...298

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er kjempe deilig å komme på fjeset til kjæresten en gang i blant. Syns også 69 er pirrende. Men jeg foretrekker nok aller helst å ligge på ryggen med hodet hans mellom bena og bare nyte. Han er helt lik og liker aller best hvis han bare kan ligge og nyte mens jeg går ned på han. Så varierer vi litt med det andre innimellom. Men nå elsker vi oral begge og får deilige orgasmer slik begge to. Tror det er vesentlig å like slikking/suging og syns at det er sexy for å kunne være komfortabel med facesitting.

Anonymkode: 3112a...151

• Liker 4
Skrevet

Det er noen damer som virkelig liker det.

Var med ei som følte seg skikkelig rampete når hun uten forvarsel satt seg på munnen min og jeg sugde henne.

Hun virkelig frydet seg i timevis etterpå over hvor rampete hun hadde vært.

Det var som om hun nesten ikke kunne forstå at jeg også digget det.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ingen med normal sans for hygiene utfører den slags nedrige handlinger.. 

Anonymkode: b9034...7a8

Sex handler om så mye mer enn penetrering. Sex handler og å gjøre det deilig for hverandre og gi hverandre nytelse og det kan man gjøre på mange måter. Høres ut som du går glipp av en del. 

Anonymkode: 3112a...151

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Liker det, forutsatt at han vet hva han gjør. 

Anonymkode: eda9b...841

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Elsker det. Å får orgasme i ansiktet hans gjør både meg og han ekstra tent! Blir våt bare av å tenke på det🤭

Anonymkode: d3e12...47a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Elsker det, særlig når jeg blir så våt at det renner ned i munnen hans og jeg hører han stønne. 
Det forutsetter imidlertid at partner nyter det tilnærmet like mye som meg, og med en ny partner er det nok noe jeg ville spurt om han kunne tenke seg/avklart på forhånd. 

Anonymkode: 2d006...54d

• Liker 3
Skrevet

Jeg gjør det for å variere, men er absolutt ikke en favoritt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det. Ikke fordi jeg klarer få orgasme oppå der, men fordi HAN liker det. Så vinn-vinn situasjon, han liker det, jeg blir tent og klar til videre action.  

Anonymkode: 1c2f4...15b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg liker ikke å sitte på noens ansikt. Selv om jeg er slank er lårene mine det mest usexy på hele meg, sett i egne øyne, og da har jeg absolutt ingen lyst til å gni lårene opp i trynet på en fyr. Får heller ikke så mye ut av å bli slikket.

Anonymkode: 3fa56...c34

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt villt deilig dersom mannen også tenner på det!

Anonymkode: 37064...613

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, jeg liker ikke å sitte på noens ansikt. Selv om jeg er slank er lårene mine det mest usexy på hele meg, sett i egne øyne, og da har jeg absolutt ingen lyst til å gni lårene opp i trynet på en fyr. Får heller ikke så mye ut av å bli slikket.

Anonymkode: 3fa56...c34

Jeg blir trist av at du har det synet på din egen kropp. Kan love deg at hvis en fyr er så tent på deg at dere havner til sengs, OG at han har lyst til at du skal sitte på fjeset hans, er utseendet på lårene dine det siste han tenker på i hele verden.

Anonymkode: 2d006...54d

• Liker 12
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Elsker det. Bare sitter og rir fjeset hans mens han jobber iherdig. Han er jævla flink å slikke og jeg får multiorgasmer, så vi koser oss lenge slik 😊

Anonymkode: 09d78...f2c

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...