AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #1 Skrevet 7. august 2022 Jeg kjører min maskin på Eco program, og det tar 3,5 time. Så det blir fort aktuelt å f eks trekke en kanne kaffe, sette på vannkokeren eller koke noen egg iløpet av disse timene (planlegger slik at den ikke skal gå samtidig som lengre prosesser som klesvask og matlaging). Så når i vaskeprosessen bruker en oppvaskemaskin minst strøm, og mest? Ser for meg at den i begynnelsen skyller, og da med kaldt vann? Ergo lite energi. Men så vasker den og sørlig under tørkeprosessen tenker jeg den bruker mye? Anonymkode: 02e29...03d
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #2 Skrevet 7. august 2022 Mest sannsynlig når den varmer opp vannet. Anonymkode: 7adc4...131
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #3 Skrevet 7. august 2022 Jeg ville tenkt under tørkeprosessen. Da forsøker maskinen å både skape varme, samt kvitte seg med fuktighet. Men dette er kun synsing fra en som såvidt har skrudd fra hverandre en vaskemaskin før i et forsøk på å reparere den, og kan lite om dem. Og nei, den fungerte aldri igjen etterpå Anonymkode: 8de7c...930
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå