Jente97. Skrevet 7. august 2022 #1 Skrevet 7. august 2022 Hei! Har følt meg ganske einsom i det siste. Er 24år og jobbar som sjukepleiar og har eit godt miljø med gode kollegaer/venner på jobb, men ingen og vere med på fritida. Er sjenert og synes det er vanskeleg og ta kontakt med kollegaer utanom jobb, då eg veit dei har sine vennegjengar og eg har lett for og føle meg til bry.. Har litt venner frå «tidlegare faser» i livet, men ingen som bur samme plass lenger, og derfor få og vere med i det daglege. Driv heller ikkje med nokon aktivitetar utenom jobb anna enn litt styrketrening, så har ingen naturlege arenaer der eg blir kjent med nokon. Saknar nokon og snakke med om daglegdagse ting og finne på ting med. Nokon andre som har kjent på det same, og kunne tenkt seg nokon og snakke med og kanskje møtast om me bur i nærleiken av kvarandre og «kjemien» klaffar? ☺️ Gjerne ta kontakt isåfall 💕 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #3 Skrevet 7. august 2022 Ja, hvor bor du? Jeg er også sykepleier og liker å drive med styrketrening Anonymkode: e725f...f18
Curiousine Skrevet 7. august 2022 #5 Skrevet 7. august 2022 Om du ikke finner noen her så anbefaler jeg appen hey vina. Jeg fikk noen flere venninner via den appen 😊
Jente97. Skrevet 7. august 2022 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2022 Curiousine skrev (1 time siden): Om du ikke finner noen her så anbefaler jeg appen hey vina. Jeg fikk noen flere venninner via den appen 😊 Okei, takk for tips! ☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå