Gjest Gjest_Thea_* Skrevet 21. november 2005 #1 Skrevet 21. november 2005 ARGH!! Nå er jeg drita lei av huden min! Har veldig feit hud og har hadd det så lenge jeg kan huske... Pleier å bruke litt pudder for å dekke over det verste men det hjelper jo ikke. Må gå flere ganger og pudre nesen fordi huden begynner å glinse.. Jeg plages ikke så mye med kviser lengre (takket være Basiron) men har en del sorte prikker... Noen som vet om et eller annet som kan hjelpe?
Saeria Skrevet 21. november 2005 #2 Skrevet 21. november 2005 Hva med å prøve en renseserie fra Dermalogica? Jeg har selv problemer med fet glinsende hud, og oil control lotionen fra Dermalogica hjalp meg med å holde problemområdene mine matte. Jeg bestilte en skin kit for acne prone skin på www.lookfantastic.com. De har også en kit for fet hud. Jeg ville bestilt en sånn der. Du kan bestille de via en norsk nettside også, men der er den mye dyrere. Disse kitene er som et reisesett. Fint hvis en vil teste ut produktene før en evt. kjøper full size. Faktsik så varer de en god stund også. En hudlege kan gjerne hjelpe deg med noe som tar knekken på de sorte prikkene (komedonene) også. Her står det litt om noen behandlingsmetoder for komedoner: http://www.lommelegen.no/sl/slartikkel.asp?visart=7755 Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå