Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte mannen min om han synes vi flørter for lite med hverandre. Han bare så dumt på meg og sa, "hvorfor skulle jeg flørtet? Jeg har deg jo på kroken"

Flørter dere fortsatt? Hvordan, i så fall?

Anonymkode: efdc0...b97

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han er bra dum isåfall. Slutter han å flørte vil han gradvis miste deg.

Anonymkode: 9d72f...aad

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja. Såklart. Flørt er livet! 🥰

Det kan være alt fra erting til komplimenter til sexy prat. Iblant bare bryter han ut at han er heldig som får tilbringe tid med drømmedama...

Anonymkode: 4cce2...97f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han og kona gjør ikke det, så nå flørter han med meg istedet. 

Anonymkode: f34db...872

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han er bra dum isåfall. Slutter han å flørte vil han gradvis miste deg.

Anonymkode: 9d72f...aad

Jaa, tenker jo det er lurt å fortsette med å kurtisere for å holde på gnisten? Jeg er nok ikke så flink til det selv heller. Men vil prøve å finne tilbake til det.

Skrevet

Tre år inn i forholdet flørtes det daglig her i hus. Alt fra tullete rumpeklasking, nakkepusing, kallenavn, uventede klemmer bakfra og flørting over telefon. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fire år sammen og flørter hele tiden. 

Vi gir hverandre kvalmt mye komplimenter. Tafser en del på hverandre. Mye seksuell flørt. 

Anonymkode: f03cc...b30

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja - langt utover det som er akseptert i offentligheten.

Er noe av poenget med å være i forhold her.

Mye intern flørt.

Endret av Syngemann
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg spurte mannen min om han synes vi flørter for lite med hverandre. Han bare så dumt på meg og sa, "hvorfor skulle jeg flørtet? Jeg har deg jo på kroken"

Ja, vi flørter hver dag. Tuller med hverandre, kiler hverandre, klår litt og andre småting. 

Anonymkode: c1831...a2a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvert sammen i 12 år og vi flørter daglig. Tuller med hverandre, flørtende kommentarer, klåing, kyssing, og generelt mye seksuell energi når vi er rundt hverandre. Blir litt klisje, men vi er nesten som nyforelskede stadig vekk. Blir nesten flau iblant. 

Anonymkode: 1390e...85c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

17 år sammen, null flørting. Jeg holdt lengst på å flørte med ham, men det ble ikke mottatt så godt. Vo har god tone, da, men flørter ikke. 

Anonymkode: faf41...f5e

AnonymBruker
Skrevet
Syngemann skrev (11 timer siden):

Ja - langt utover det som er akseptert i offentligheten.

Er noe av poenget med å være i forhold her.

Mye intern flørt.

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvert sammen i 12 år og vi flørter daglig. Tuller med hverandre, flørtende kommentarer, klåing, kyssing, og generelt mye seksuell energi når vi er rundt hverandre. Blir litt klisje, men vi er nesten som nyforelskede stadig vekk. Blir nesten flau iblant. 

Anonymkode: 1390e...85c

Haha, samme her.

Vi må passe på å oppføre oss som normale voksne når vi er med andre folk. De hadde spydd av å høre på oss.

Men innenfor husets fire vegger kan vi være så flaue vi bare vil. 

Jeg glemte å nevne at vi har masse relativt dårlig intern humor og tulling med hverandre, det er vi også gode på. 

Anonymkode: f03cc...b30

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi flørter hver eneste dag, etter 15 år sammen. Minimalt ute blant folk da. 

Anonymkode: 495db...d90

Skrevet

Ja, det gjør vi. Vi er ganske klissete, men det er bare deilig. :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Blir litt klisje,

Litt?

Anonymkode: 93372...15c

AnonymBruker
Skrevet

Hele poenget med flørting er at det er spennende og man forsøker å finne ut av en relasjon som er helt ny. Dette aspektet er totalt borte i et forhold. Derfor savner man ofte det å kunne flørte. 

Om dere tror dere flørter med partner etter 5+ år så er det nok noe annet enn flørting du driver med.

Anonymkode: d2916...7d8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hele poenget med flørting er at det er spennende og man forsøker å finne ut av en relasjon som er helt ny. Dette aspektet er totalt borte i et forhold. Derfor savner man ofte det å kunne flørte. 

Om dere tror dere flørter med partner etter 5+ år så er det nok noe annet enn flørting du driver med.

Anonymkode: d2916...7d8

Nope. Definisjonen av flørt har ingen begrensninger med tanke på om relasjonen er ny eller gammel: 

«Flørt er romantisk eller lett erotisk lek mellom to personer.»

Kilde: snl.no

Anonymkode: 9f91e...ee8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi har vært sammen i 12 år, og småflørter hver dag. Kan også finne på å nusse og holde hender på vei til bilen for eksempel :) 

Anonymkode: 3ec32...b42

Skrevet

Ja, det blir litt innimellom. Jeg er glad i å tafse han på rumpa og kile han. Han er svært kilen på stort sett hele kroppen.  Og det er ikke alltid at han er forberedt på at jeg kiler han...

Spesielt på kvelden, når vi har lagt oss, så har vi innimellom litt lekeslossing i sengen. Det er noe vi har holdt på med i de 7 årene vi har vært sammen 😁 

Ville ikke vært det foruten ❤

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Ganske mye også. 

Flørten mellom oss forsvant fullstendig en svært vanskelig periode, hvor det generelt ble fysisk, mental og emosjonell avstand mellom oss, og at det forsvant bidro sitt til slik avstand. Dit vil vi ikke igjen, og nå har vi det godt sammen, så også lett å flørte nå. 

Vi får ganske ofte spørsmål om hvor lenge vi har vært sammen når vi er med på sosiale ting, for vi ser vissnok ganske nyforelsket ut, og folk måper når vi svarer 20 år. 

Folk som slutter med å flørte når de har fått "partner på kroken" har skjønt lite. Ingenting er gitt for alltid. Selv sterkeste kjærlighet kan glippe fra, om relasjonen ikke vedlikeholdes. Man kan sette ring og fem unger på en person, og det gir absolutt ingen garanti for at vedkommende blir din for alltid. Kjærlighet som ikke holdes ved like dør enkelt og greit. 

Anonymkode: 7a986...8ea

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...