Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min mor nærmer seg 70 år og jeg er tom for ideer for hva jeg kan gi i gave. Prøver å tenke på interesser, hun liker å gå tur, opptatt av natur og gjerne litt lokal historie. (Vestland/Norge/Møre). Smykker, kremer og sånt liker hun nok, men hun har jo så mye slikt. 
Noen tips? 

Anonymkode: 4eb1d...ec0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke kjøpt skapfyll i gave. Kjøp en opplevelse. En god middag på restaurant og et teaterstykke, eller en reise.

Anonymkode: 65eca...58c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gitt en gave til en veldedig organisasjon i hennes navn. 

Det gjorde jeg til min far. Så gamle folk har ikke bruk for flere ting. 

Anonymkode: cc26d...2c2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg ville gitt en gave til en veldedig organisasjon i hennes navn. 

Det gjorde jeg til min far. Så gamle folk har ikke bruk for flere ting. 

Anonymkode: cc26d...2c2

Stusseligste gaven jeg kan tenke meg.

Jeg ville kjøpt noe hun kan bruke eller bruke opp, eller opplevelser, billetter o.l.

Anonymkode: a146c...1b5

• Liker 3
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Hva med å ta henne med på restaurant?

AnonymBruker
Skrevet

Ta henne med på båttur.

Anonymkode: 18f5f...465

Skrevet

Saueskinn (kjekt til sitteunderlag på tur f.eks)

Ei bok om turopplevingar i eit nærområde. Sidan du nemner Møre, kom akkurat ei ny turbok "Opptur på Ytre Sunnmøre"

Miniferie saman, gjerne i nærområdet (for å ikkje gå fullstendig ut av budsjett), men kanskje ein plass de ikkje vanlegvis besøker

Loen/Hoven, og middag på Hoven

Anonymkode: 98c7c...cfb

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.8.2022 den 15.55):

Ikke kjøpt skapfyll i gave. Kjøp en opplevelse. En god middag på restaurant og et teaterstykke, eller en reise.

Anonymkode: 65eca...58c

Har tenkt på noe slikt, noe vi kunne gjort sammen. Det hadde hun likt. Men blir fort veldig dyrt. Måtte jo da ha betalt for alle. Hennes samboer også. Tenker jeg. Ellers blir det vel litt rart. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.8.2022 den 23.48):

Min mor nærmer seg 70 år og jeg er tom for ideer for hva jeg kan gi i gave. Prøver å tenke på interesser, hun liker å gå tur, opptatt av natur og gjerne litt lokal historie. (Vestland/Norge/Møre). Smykker, kremer og sånt liker hun nok, men hun har jo så mye slikt. 
Noen tips? 

Opplevelse av et eller annet slag. Enten det er Syden, Island, London, Prekestolen, hurtigruta, seilbåt... Hva likte hun å gjøre da du var barn? Er det noe hun drev med i tidlig voksen alder som hun ikke har gjort på en del år, og som du kan gi henne gleden av igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...