Gå til innhold

Hjelp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei☺️trenger virkelig råd fra dere. Lagde meg nettopp bruker her for å forhåpentligvis få noen innspill..

Har tenkt tanken noen mnd om jeg kanskje burde blitt lagt inn. Syntes hverdagen er veldig vanskelig, er 26 og blitt uføre pga psykiske problemer for 2 år siden,  hatt et vanskelig liv siden barn. Gått i terapi, og snakker med psykiater, men føler det ikke det gir meg noe mer. Har også god kontakt med legen min, er ikke suicidal. Dette har pågått så lenge nå (4-5 år) og jeg bruker alkohol litt mer enn jeg burde og sliter skikkelig med å endre vanene mine. føler meg mislykket, og vil ikke evt ta plassen til noen som trenger det mer men sliter med å skjønne hvor "nok er nok"? Takk ❤️

Anonymkode: 35dc9...25c

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hei☺️trenger virkelig råd fra dere. Lagde meg nettopp bruker her for å forhåpentligvis få noen innspill..

Har tenkt tanken noen mnd om jeg kanskje burde blitt lagt inn. Syntes hverdagen er veldig vanskelig, er 26 og blitt uføre pga psykiske problemer for 2 år siden,  hatt et vanskelig liv siden barn. Gått i terapi, og snakker med psykiater, men føler det ikke det gir meg noe mer. Har også god kontakt med legen min, er ikke suicidal. Dette har pågått så lenge nå (4-5 år) og jeg bruker alkohol litt mer enn jeg burde og sliter skikkelig med å endre vanene mine. føler meg mislykket, og vil ikke evt ta plassen til noen som trenger det mer men sliter med å skjønne hvor "nok er nok"? Takk ❤️

Anonymkode: 35dc9...25c

Hei. Tråden din blir sannsynligvis veldig snart stengt, fordi at du bare har skrevet «hjelp» i tittelen. Så du bør kanskje lage ny, med en annen tittel - så kan vi svare der

Anonymkode: 1c619...a7f

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Christina82, mod

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...