AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #1 Skrevet 6. august 2022 Jeg vil gjerne høre solskinnshistorier. Det er ingen konflikt i bilde, men jeg liker ikke å spørre andre om ting. Har bodd for meg selv i en annen by under studier så selve overgangen tror jeg skal gå bra. Jeg tenker å flytte ut til neste år, og er 23 år nå. Anonymkode: b82a5...25e
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #2 Skrevet 6. august 2022 Solskinnshistorier? Tror du det IKKE går bra med de fleste som flytter hjemmefra når de er 24 år? Jeg flyttet hjemmefra da jeg var 20 og har klart meg uten hjelp siden da. Fikk ikke noe annet enn mat og husly hjemme de siste ca.fem årene heller, pga dårlig råd hos foreldrene mine. Jeg har utdannelse, mann, barn, jobb, enebolig og et par hundretusen i sparing. Har betalt ned 1 mill på boligen (og mannen har betalt ned 1 mill). Anonymkode: eb937...09c 3
Miss91 Skrevet 6. august 2022 #3 Skrevet 6. august 2022 Flyttet hjemmefra da jeg var 16år, måtte fint klare meg selv da. Er 31 må, og klarer meg fortsatt selv. 5
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 6. august 2022 #4 Skrevet 6. august 2022 Flyttet hjemmefra da jeg var 18 år og har klart meg selv siden. Er passert 50 år nå.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #5 Skrevet 6. august 2022 Flytta ut da jeg var 18. Sto på egne ben fra dag 1 og gjennom studietiden (og etterpå). Ingen konflikter eller noe. klarte meg helt fint selv. Anonymkode: 8d849...441 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #6 Skrevet 6. august 2022 Flyttet når jeg var 16. Hadde 100kr i uka til mat og 100kr til å reise hjem for. Måtte dit for bla å vaske klær. Hardt førsteår, fikk ekstremt lite hjemmefra. Og levde kun på borteboer stipend. Men det gikk da greit, men ble ganske tynn da. Men lærte iallefall mye Anonymkode: c12b3...24d
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #7 Skrevet 6. august 2022 Om det er noen som har gjort det? Er ikke det det vanlige da? Jeg flyttet hjemmefra da jeg var 18 og har klart meg selv siden. Foreldrene mine hadde god råd, men på den tiden var det ikke snakk om noe annet enn å klare seg selv. Anonymkode: 77e77...472 8
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #8 Skrevet 6. august 2022 Du har jo på en måte allerede flyttet ut. Du bare har rommet ditt og tingene hos foreldrene dine? Eller forsørger de deg fortsatt og betaler for leie osv? Ja det kan vel være litt skremmende å flytte hjemmefra men i ditt tilfelle er det jo svært lite som forandres. Anonymkode: 8d768...2f4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #9 Skrevet 6. august 2022 De aller fleste klarer seg jo bra?? Anonymkode: 28762...658 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #10 Skrevet 6. august 2022 Flyttet på hybel da jeg var 15. Levde på lønn fra sommerjobb ispedd noe butikknasking. Da jeg var ferdig med videregående skole, begynte jeg å jobbe og jeg og kjæresten klarte oss godt på lønna vår. Kommer fra normal familie, men hadde sterkt ønske om selvstendighet. Anonymkode: 06fc1...a7c
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #11 Skrevet 6. august 2022 Ja. Flyttet hjemmefra da jeg var 18, og klarte meg selv fra dag 1. Anonymkode: a1a14...1b3
skreppamedleppa Skrevet 6. august 2022 #12 Skrevet 6. august 2022 Jeg vet ikke helt hva du ønsker å høre sånn sett.. Jeg flyttet ut av barndomshjemmet når jeg var 17, da hadde en av søskene overtatt det. Jeg flyttet, studerte i en annen kant av landet når jeg var ferdig med vgs. Studietiden var fin den men byen var 'ikke helt min' så jeg flyttet til vestlandet etter studiene. Har bodd her siden, traff særboeren for 15 år siden (barn og hvit stakkittgjerde er dog langt ifra meg). Har en jobb jeg trives godt i, har tjent til livets opphold og sparing etc selv siden jeg flyttet ut. Har stått på egne bein siden både når det gjelder egne meninger, å gå mine egne veier som er rett for meg, økonomi og det meste annet siden jeg var 17. Er mange år siden jeg var innenfor barndomshjemmet da det ikke er mitt lengre (uten noe vondt blod altså) men det har da gått veldig greit. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #13 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du har jo på en måte allerede flyttet ut. Du bare har rommet ditt og tingene hos foreldrene dine? Eller forsørger de deg fortsatt og betaler for leie osv? Ja det kan vel være litt skremmende å flytte hjemmefra men i ditt tilfelle er det jo svært lite som forandres. Anonymkode: 8d768...2f4 Tusen takk for kommentaren😊 Det er jo helt sant. I løpet av et semester er jeg bare på besøk 1-2 ganger. Det er nok tanken som er skremmende. Har alltid vært selvstendig. Ts Anonymkode: b82a5...25e
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #14 Skrevet 6. august 2022 Som 15 åring flyttet jeg på hybel. Bodde hjemme i lengre ferier, men betalte alt selv. Fra jeg var 18-19 sluttet jeg å reise hjem i skoleferier. Er nå 34, eier leilighet og har fast jobb på 12. året. Er det solskinn nok? Anonymkode: aa49d...dad
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #15 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som 15 åring flyttet jeg på hybel. Bodde hjemme i lengre ferier, men betalte alt selv. Fra jeg var 18-19 sluttet jeg å reise hjem i skoleferier. Er nå 34, eier leilighet og har fast jobb på 12. året. Er det solskinn nok? Anonymkode: aa49d...dad Absolutt😉 Ts Anonymkode: b82a5...25e
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #16 Skrevet 6. august 2022 Solskinnshistorie? Haha... ingen av vennene mine bodde sammen med foreldrene sine etter at de var ferdige på videregående.. så skjønner virkelig ikke spørsmålet? Flyttet ut hjemmefra da jeg var 18. Er 25 nå. Var ferdig med min mastergrad i fjor. Jeg lever fortsatt 😄 Anonymkode: 5eb6e...b54 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #17 Skrevet 6. august 2022 Jeg flyttet ut da jeg var 18, og klarte meg helt fint selv. Må sies at på den tiden kunne man leve på studielånet, altså husleie spiste ikke opp alt. Jeg jobbet ved siden av studier likevel, fordi jeg ville ha god råd. Anonymkode: a2dd9...84d 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #18 Skrevet 6. august 2022 Jeg flyttet ut for godt da jeg var 24. Før det hadde jeg vært borte et par år på skole. Har ikke bodd hos dem siden det, og ikke bedt om penger heller, siden de aldri hadde noe penger å gi bort. Anonymkode: 02ec4...f91
Gjest Athena Catalina Skrevet 6. august 2022 #19 Skrevet 6. august 2022 Flyttet hjemmefra da jeg var 19, og har klart meg selv siden.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #20 Skrevet 6. august 2022 Flyttet hjemmefra som 16-åring. Kjøpte leilighet helt alene som 20-åring. Fikk meg både bachelor og master. Kjøpte ny bolig uten å selge den gamle. Har nå flere boliger jeg leier ut, har en bra jobb, mann og barn. Føler meg vellykket. Anonymkode: 513d8...0ac 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå