AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #1 Del Skrevet 6. august 2022 Er det noen her inne som har kjøpt og brukt elektrisk hårfjerner? Funker det? Hvilken anbefaler dere? Anonymkode: 766f8...00e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 6. august 2022 #2 Del Skrevet 6. august 2022 Ja, hvis du mener epilator. Jeg har denne: https://www.elkjop.no/product/personlig-pleie-skjonnhet-og-velvare/barbering-og-harfjerning/epilator/braun-silk-epil-5-epilator-ses5620/140426 og den fungerer bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #3 Del Skrevet 6. august 2022 Jeg sverger til elektrisk hårfjerner, huden min tåler ikke noe annet. Jeg har gått gjennom en Braun silk epil(brukte først egentlig epilatoren), tok kvelden etter noen år og begynte å lugge. Nå har jeg kjøpt phillips one blade(for menn), liker den godt for den er så liten og kommer til overalt, og er omtrent umulig å kutte deg eller gi deg selv razor burns. Dessverre blir ikke barberingen fult så tett som med braun sin, men likevel fornøyd. Særlig i intimsonen og under armene ble huden mindre sensitiv av phillips sin, og det kan jo ha å gjøre med at den ikke er like tett. Anonymkode: 3993e...798 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #4 Del Skrevet 6. august 2022 Mente elektrisk som i laser, men takk for svar begge to ❤️ Anonymkode: 766f8...00e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 7. august 2022 #5 Del Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Mente elektrisk som i laser, men takk for svar begge to ❤️ Anonymkode: 766f8...00e Du mener nok IPL, det er det som ofte feilaktig blir omtalt som "hjemme-laser". Jeg har forsøkt, men uten de helt store resultatene, så jeg valgte å ta laser hårfjerning på en klinikk. Andre kan oppleve bedre resultater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå