Gå til innhold

er 33 snart, arbeidsløs og lav/skallet. Evig singel.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er snart 33 år, er ca 1,62 høy, skallet allerede. Er uten fast arbeid, brukte 12 år på ntnu uten å få mere enn en bachelor, med så dårlige karakterer at jeg ikke fikk fortsette å studere eller får annet enn frivillige jobber. kjæreste har jeg aldri hatt, jeg spør mange damer på date, men de nei alle sammen. Mange synes at jeg er kjempesnill, fordi jeg stiller opp, men ingen damer blir forelsket i meg, fordi de bare vil ha en mann som er "best". jeg bor fortsatt på kollektiv, og sover på en madrass, er blakk....

har en halv-veis venn som er høy og har en fantastisk jobb med god lønn, lang utdannelse, men er sjenert som bare det, og han har en fantastisk pen kjæreste. Jeg er til sammenlikning ikke sjenert i det hele tatt, allikevel kommer han før meg i køen. han byr jo nesten aldri på seg selv, hvorfor vil damer heller gå med ham?

M33

Anonymkode: 50d9e...162

Videoannonse
Annonse
Gjest Abendstern
Skrevet

Ville fokusert på å ordne livet før du inngår i et forhold med det motsatte kjønn. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er snart 33 år, er ca 1,62 høy, skallet allerede. Er uten fast arbeid, brukte 12 år på ntnu uten å få mere enn en bachelor, med så dårlige karakterer at jeg ikke fikk fortsette å studere eller får annet enn frivillige jobber. kjæreste har jeg aldri hatt, jeg spør mange damer på date, men de nei alle sammen. Mange synes at jeg er kjempesnill, fordi jeg stiller opp, men ingen damer blir forelsket i meg, fordi de bare vil ha en mann som er "best". jeg bor fortsatt på kollektiv, og sover på en madrass, er blakk....

har en halv-veis venn som er høy og har en fantastisk jobb med god lønn, lang utdannelse, men er sjenert som bare det, og han har en fantastisk pen kjæreste. Jeg er til sammenlikning ikke sjenert i det hele tatt, allikevel kommer han før meg i køen. han byr jo nesten aldri på seg selv, hvorfor vil damer heller gå med ham?

M33

Ok. Hvem vil du ha?

Anonymkode: 03452...b1b

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Den harde sannheten: utseende, karriere og status har veldig stor betydning om dagen. Så fremt du får orden på livet ditt, så må du se lenge etter dame. Tviler på at noen vil involvere seg med en mann på over 30, som ikke har fått livet på stell enda. Men det er aldri for sent for å få snudd på dette! 

Endret av Jaytee
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du tror damer ikke vil ha deg fordi de vil ha en mann som er "best" må du stikke fingeren i jorda. 

Minstekravet for kvinner er ofte jobb/fast inntekt og egen bopel. Og ikke minst egen seng (!). Det at kvinner ønsker dette betyr ikke at vi er veldig kravstore og ønsker "det beste". Vi vil ha noen med livet noenlunde på stell.

At du er lav og skallet er ikke nødvendigvis krise, det er alt det andre. 

Anonymkode: 62562...97d

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at du skal begynne å se utenfor landegrensene

Anonymkode: 8213f...e7f

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

M33

Men synes du virkelig at det er så rart at du ikke får dame, når du fortsatt bor i kollektiv, og er arbeidsløs og blakk? 

Du er sikkert en fin person, og du får deg sikkert dame etterhvert. Men du må faktisk ta tak i det økonomiske, og klare å stå på egne ben.

Anonymkode: fd1ab...d47

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

M33

Troll? 

Mange lignende tråder her. 

Anonymkode: 50331...065

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Deg husker jeg fra en annen tråd. 

Gir samme råd som sist. Bli elektriker eller snekker el. Da fikser du problem 1 som er at du vandrer uten mål og mening i livet.

Anonymkode: b695c...fb4

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke være troll mange ensomme folk

Anonymkode: 783f8...602

AnonymBruker
Skrevet

Hvem ville valgt en usjenert, lav, arbeidsledig, boligløs mann over en sjenert høy mann med egen bopel, høy lønn, status og fantastisk jobb?  Forstår du virkelig ikke hvorfor de foretrekker han?

Du må tak tak i det du kan gjøre noe med - jobb og bolig. 

Anonymkode: b695c...fb4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Bøtter av kvinnfolk som er usynlig for menn, inkludert deg. Så å være evig singel er et valg du tar.

Anonymkode: 32a2d...e86

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

At du ikke har hår oppå hodet og er 1.62 er nok ikke grunnen til at livet er så miserabelt. Våkn opp, endre mentaliteten, skaff deg et liv som du trives i, en jobb som du trives i, og et bosted du trives i (med minimum en seng så du ikke sover på gulvet) så er veldig mye gjort. Jeg er dame og har egentlig ingen preferanse på hår/ikke hår, men jeg tiltrekkes av menn som er trygge i seg selv og på seg selv. Som har det godt med seg selv og den de er. Det er ikke damer eller verden eller universitetet sin feil at du er ulykkelig eller ikke får deg dame nå, det er heller ikke din feil alene. Men du trenger kanskje et push i riktig retning for å ta tak i eget liv? Noen å snakke med, som kan motivere deg, hjelpe deg i å legge opp en plan, øve på det som er litt vanskelig? Prøv å ta tak, livet kan bli så mye bedre og morsommere!

Anonymkode: 7ccea...22e

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke noe håp når man er i den situasjon. På et tidspunkt faller man så hardt bak av hva det samfunnet forventer av at en skal være i forhold til alderen, at det kan ikke tas igjen. Når jeg sier "tas igjen", så vil det si å kunne gå fra situasjonen du er i nå, til å bli noe i nærheten av den gjennomsnittelige mannen økonomisk, sosialt, osv.  Gapet er altfor stort og massivt, at forutsetningene til å bli noe bedre er rett og slett ikke til stede. Blir som å være 1-er på skalaen, og tro at man kan bli 5-er, når fakta er at 2-er er liksom der potensialet ligger. Da tenker jeg ikke utseende bare, men også bolig og lønn. 

Alle disse her som babler i tråden her om at du må sette i gang med noe, skjønner ikke at folk i din situasjon har ikke forutsetning til å komme seg ut av situasjonen. Samfunnet har knust dere, dere ligger med "brukket rygg" - mentalt og fysisk. 

Det eneste som kan nøytralisere alle tapte årene, er hvis du vinner minst 10 millioner i Lotto eller lignende. Håpe på en Lotto premie. Det er der håpet ligger.

Anonymkode: 7b97a...128

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i samme kår. Ikke skallet men har flere kompiser som er det, de er gift eller løper på date etter date, noen av de har gode jobber, noen av de er mellom jobber og alt mulig. 

det du snakker om kan fikses men det står på deg og den holdningen der bringer deg ikke langt. Jeg vet om uteliggere som har endt opp som millionærer. 

uansett hvordan du har det nå så må du begynne å jobbe på. Selvutvikling og jobb med å vær en bra fyr å desto fortere du starter bedre er det. 

Anonymkode: c4572...227

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

M33

Og det negative her var?

Anonymkode: ed5a2...aa1

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Ønsker ikke å være spydig, men hvordan klarte du å bruke 12 år på en bachelorgrad? Lånekassen og universitetet har jo krav til studieprogresjon. 

Anonymkode: c4e4c...4be

Skrevet

Vel, da er det bare å begynne og ta tak i seg selv og forbedre det som kan forbedres. Drit i han AB tullingen over her som sier det er over (selv om det er lettest og bare gi opp) Begynn å tren, en lav mann med god fysikk er hundre ganger bedre enn en halvslapp dvask og småfeit en. Skaff deg en jobb du liker, hva slags yrke kunne du tenke deg å jobbe med? Flytt ut av kollektivet å lei noe privat. Også utvid nettverket ditt, skaff deg flere venner og venninner. Ikke all kontakt med kvinner er nødt til å ende opp med forhold. Fortsett gjerne å jobbe frivillig, dette ser bra ut på CV'en. Er du ute av stand til å gjøre dette så selg alt du eier og har å flytt til et annet land og prøv lykken der. 

Hilsen en mann som er ca like høy som deg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du bor i kollektiv, er blakk og sover på en madrass? Du skjønner vel at det ikke er særlig attraktivt.

Anonymkode: 0d1b7...bca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

M33

Du igjen, med samme problemstillingen. Har du ikke laget 5 tråder allerede?

Jeg tror at du må angripe situasjonen på en ny måte. Gløm "damene" tenk på deg. 

Hvordan kan du ferdigstille din ba. Hvordan kan du få deg jobb. Begynn å tren. Osv. 

Anonymkode: e5a71...2f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...