AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #1 Skrevet 6. august 2022 Alle er så dømmende, spesielt på status og utseendet. Jeg skjønner ikke hvorfor man ikke dømmes på hvordan du er som person over hvordan du ser ut. Det er hundrevis av studier som beviser at arbeidsgivere automatisk velger søkere som er mer attraktive utseendetmessig enn ikke. Er ikke arbeidsmoral og egenskaper viktigere? Folk hevder at de ikke baksnakker men så fort du blir kjent med dem så sitter de å fniser og prater dritt om andre bak ryggen deres, jeg har hittil ikke møtt en eneste person som ikke dømmer noen basert på overfladiske kvaliteter som utseendet, penger og status. jeg har alltid vært taperen i ungdomstiden fordi jeg er introvert, ikke interessert i fotball eller ski, og har alltid drevet med nisje idretter, men hvorfor skal det baksnakkes? Jeg har bokstavlig talt fått høre rykter om at jeg er en arrogant drittsekk fordi jeg ikke snakker så mye, og at jeg ikke driver med lagidretter. jeg skjønner virkelig ikke hvorfor vi konstant må dømme hverandre når vi kan bare akseptere at alle er forskjellige, enten det er status, penger eller utseendet. Anonymkode: 5b52d...b69 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå