AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #1 Skrevet 6. august 2022 Litt spesiell situasjon. Sønnen min på 6 år har sett meg sammen med en mann som ikke er pappaen hans. Han så oss tilfeldig ligge ved siden av hverandre og kysset i senga idag tidlig. Han spurte hvem han var og jeg svarte en venn av mamma. Nå vil ikke gutten roe seg ned, og har sagt han skal fortelle pappa om mammas venn i senga. Mannen jeg er gift med som jobber helger kan ikke vite om dette, jeg har tenkt å gå ifra han snart, men må vente til det rette øyeblikket. Noen som har noen tips til hvordan en kan få barn til å holde på en hemmelig? 😵🤔 Anonymkode: be3e7...2ff
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #2 Skrevet 6. august 2022 Si "mamma skal fortelle dette selv, du skal få slippe, dette er mamma sitt ansvar." Anonymkode: eb0e0...32f 9
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #3 Skrevet 6. august 2022 Høres ut som det rette øyeblikket for deg å fortelle er kommet.. Anonymkode: e4bf9...6c1 14 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #5 Skrevet 6. august 2022 Herregud. Her er du mer opptatt av å redde ditt eget skinn enn å tenke på den stakkars ungen din og hvordan han har det nå. Fyfaen. Anonymkode: 3bee5...a94 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #6 Skrevet 6. august 2022 "Du må aldri si dette til pappa, for da får du kanskje aldri se mamma igjen" Anonymkode: dc335...8fa 1 1
AprilLudgate Skrevet 6. august 2022 #7 Skrevet 6. august 2022 Si til din sønn Trollus at «mammaTroll lå bare med tannfeen». 4 2
Snok1 Skrevet 6. august 2022 #8 Skrevet 6. august 2022 Ganske kreativt og morsomt trollforsøk. Kudos! 4 1
Silva Pluvialis Skrevet 6. august 2022 #9 Skrevet 6. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Litt spesiell situasjon. Sønnen min på 6 år har sett meg sammen med en mann som ikke er pappaen hans. Han så oss tilfeldig ligge ved siden av hverandre og kysset i senga idag tidlig. Han spurte hvem han var og jeg svarte en venn av mamma. Nå vil ikke gutten roe seg ned, og har sagt han skal fortelle pappa om mammas venn i senga. Mannen jeg er gift med som jobber helger kan ikke vite om dette, jeg har tenkt å gå ifra han snart, men må vente til det rette øyeblikket. Noen som har noen tips til hvordan en kan få barn til å holde på en hemmelig? 😵🤔 Anonymkode: be3e7...2ff Du skal ALDRI be barn holde på voksenhemmeligheter. Dette er skadelig for barnet, og du risikerer å sette barnet i en voldsom lojalitetskonflikt. Du har selv valgt å være utro. Ikke legg ansvaret over på barnet. Endret 6. august 2022 av Tvillingsjel 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #10 Skrevet 6. august 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Noen som har noen tips til hvordan en kan få barn til å holde på en hemmelig? 😵🤔 Anonymkode: be3e7...2ff Start med å si unnskyld til sønnen din. Så må du prøve å fortelle han at når to voksne mennesker elsker hverandre så kan de ha ulike måter å vise det på, noen av dem skjer i senga. Så forklarer du at hans far liker at du koser med andre menn. Og at dette er deres måte å vise at de elsker hverandre. På samme måte som at sønnen din kanskje liker å dele sine leker. Anonymkode: 43ebd...e46
Hensatt Skrevet 6. august 2022 #11 Skrevet 6. august 2022 Nå har det "rette" øyeblikket kommet. Håper ikke du ber barnet ditt lyve eller lar det få dårlig samvittighet for å fortelle noe det har sett. Kjenner et snev av troll, men ingenting overrasker lengre. 2
Silva Pluvialis Skrevet 6. august 2022 #12 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): "Du må aldri si dette til pappa, for da får du kanskje aldri se mamma igjen" Anonymkode: dc335...8fa Nei nei nei, oppskriften på å ødelegge forholdet dem i mellom for mange år fram i tid, og samtidig påføre ungen store psykiske problemer.
Silva Pluvialis Skrevet 6. august 2022 #13 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Start med å si unnskyld til sønnen din. Så må du prøve å fortelle han at når to voksne mennesker elsker hverandre så kan de ha ulike måter å vise det på, noen av dem skjer i senga. Så forklarer du at hans far liker at du koser med andre menn. Og at dette er deres måte å vise at de elsker hverandre. På samme måte som at sønnen din kanskje liker å dele sine leker. Anonymkode: 43ebd...e46 Nei. Ikke dette heller. Eller vil du lære ungen at utroskap er helt greit? Faen så mange feige folk i denne tråden. Vær ærlig og gjør opp for dere, ikke legg ansvaret over på det stakkars uskyldige barnet🤬 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #14 Skrevet 6. august 2022 Dette er bare tull. Ingen som har overnattingsbesøk av annen mann i sengen når man har en 6 åring som er istand til å snakke og fortelle Anonymkode: 1b324...129 5
Gjest Athena Catalina Skrevet 6. august 2022 #15 Skrevet 6. august 2022 Tvillingsjel skrev (4 minutter siden): Du skal ALDRI be barn holde på voksenhemmeligheter. Dette er skadelig for barnet, og du risikerer å sette barnet i en voldsom lojalitetskonflikt. Du har selv valgt å være utro. Ikke legg ansvaret over på barnet. Dette! Å be barn holde på slike hemmeligheter, er mer skadelig enn du aner.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #16 Skrevet 6. august 2022 2 minutter siden, Tvillingsjel said: Nei. Ikke dette heller. Eller vil du lære ungen at utroskap er helt greit? Faen så mange feige folk i denne tråden. Vær ærlig og gjør opp for dere, ikke legg ansvaret over på det stakkars uskyldige barnet🤬 Utroskap er ikke greit, men å dele er positivt. Det er hva trådstarter bør lære sønnen. Beste hadde selvsagt vært om hun ikke var utro, men når hun først er i denne situasjonen så bør hun gjøre det beste ut av det. Anonymkode: 43ebd...e46
Silva Pluvialis Skrevet 6. august 2022 #17 Skrevet 6. august 2022 Athena Catalina skrev (2 minutter siden): Dette! Å be barn holde på slike hemmeligheter, er mer skadelig enn du aner. Akkurat. Dette er voksenproblemer barnet ikke skal innvies i eller ta ansvar for. Her er det den voksne som har ansvaret for å rydde opp. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Utroskap er ikke greit, men å dele er positivt. Det er hva trådstarter bør lære sønnen. Beste hadde selvsagt vært om hun ikke var utro, men når hun først er i denne situasjonen så bør hun gjøre det beste ut av det. Anonymkode: 43ebd...e46 Nei. Det er ikke positivt å si "pappa liker at mamma koser med andre menn". Hallo? Da rettferdiggjør man utroskap, noe som er helt forkastelig. Finner far ut av det og det blir brudd, får jo ungen også bekreftet at "mamma er en løgner jeg ikke kan stole på"… Lite gjennomtenkt.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #18 Skrevet 6. august 2022 @Tvillingsjel, jeg tror ikke du så humoren i de to innleggene du fyrer deg opp over.. 😅 Anonymkode: 60d7e...178 7
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #19 Skrevet 6. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette er bare tull. Ingen som har overnattingsbesøk av annen mann i sengen når man har en 6 åring som er istand til å snakke og fortelle Anonymkode: 1b324...129 Nå skal jeg ikke uttale meg om dette tilfellet er sant. Men det er utrolig hva folk gjør. En kompis av mannen hadde med seg sønnen sin da han skulle treffe elskeren sin. Dette skjedde flere ganger. Sønnen var da mellom 5-6år, og det var han som fortalte om at pappa liker å kysse "vennen" sin😅 Anonymkode: 85385...749
Snublefot62 Skrevet 6. august 2022 #20 Skrevet 6. august 2022 Lyd fra døren: Bank bank. Du: Hvem der? Fra andre siden av døren: Det rette øyeblikket. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå