Gå til innhold

Mener voldtektsofre selv har skylden

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Det er jo genialt for å fraskrive avsvar. "Det var jo penger i banken, klart jeg måtte rane den da, pengene var jo der, så det er ikke min feil".

Strålende logikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min venninne ble voldtatt:

først var vi på vorspiel hjemme hos henne. hun drakk vodka og øl på tom mage med det resultat at hun ble overfull. hun var bl.a ikke vant til sprit. hun ble så kjørt til byen men husker ingenting derfra. et par venner av henne ble med henne ut. følgende ble fortalt av vennene hennes: hun ble ikke sluppet inn på noen utesteder siden hun var så full. hun la seg ned flere ganger i gata fordi hun ikke klarte å gå. så kommer en utenlandsk mann bort til henne og begynner å prate og hun sier hun vil hjem. han har bilen sin i nærheten og drar for å hente den. hun setter seg inn i bilen og ber henne kjøre henne til "adressen sin". hun sovner. hun våkner 3-4 timer senere av at denne mannen ligger oppå henne og voldtar henne. hun befinner seg i mannens hybel. hun klarer å løpe ut og til motorveien hvor hun får tak i en taxi som kjører henne hjem. hun har fullstendig blackout og husker som sagt ingenting mellom turen til byen fra vorspielet og til hun ble voldtatt. stakkars jenta hadde til og med mensen og brukte bind denne kvelden.

neste dag blir hun kjørt til legevakta og tatt hånd om. noen uker senere anmelder hun voldtekten. snart et år senere har hun ennå ikke hørt noe fra politiet selv om de fikk en adresse hvor voldtektsmannen sannsynligvis bor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...