Gå til innhold

Hva tror dere strømprisen blir i vinter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?😊

Anonymkode: 8224e...e3a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

20 øre i midt og Nord, 6-14 kr i sør

Anonymkode: 97bc9...15b

• Liker 1
Skrevet

Tror lett vi kommer over 10kr kwt pluss avgifter

AnonymBruker
Skrevet

Ingen anelse, utover at den neppe blir lavere i Sør-Norge. Dermed har jeg begynt å sette av penger i forkant selv om jeg forbruker såpass lite at jeg ikke går konk pga strømmen. Litt mer komfortabelt om jeg har en liten ekstra pott å ta av. 

Anonymkode: 8287e...ecf

AnonymBruker
Skrevet

Tror de blir ekstremt høye. Planen er å være mest mulig på jobb og kun et rom hjemme som er oppvarmet. Kun varme opp resten av leiligheten i helga. Resten vil ha nok varme til at vannet ikke fryser. 

Anonymkode: ccbcb...c10

AnonymBruker
Skrevet

Topper på 20-25 kr kwt.

Anonymkode: 21007...8a7

AnonymBruker
Skrevet

50kr, etter at Google bygger datasenteret sitt.

Anonymkode: e7e06...9e1

Skrevet

Tør ikke tenke på det en gang :sukk:

Skrevet

Sikkert det dobbelte av i dag, men staten kommer til å øke støtten, i tillegg vil bedrifter også få støtte snart - slik at folk beholder jobbene sine 🥳

AnonymBruker
Skrevet
Karmaisabitch skrev (1 time siden):

Sikkert det dobbelte av i dag, men staten kommer til å øke støtten, i tillegg vil bedrifter også få støtte snart - slik at folk beholder jobbene sine 🥳

Jeg regner med at ESA eller EU snart kommer på banen og sier at strømstøtten er konkurransevridende, og at Norge bare får fortsette med den om vi gir samme støtte til alle innbyggere i EØS.

Anonymkode: fbdc5...171

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg regner med at ESA eller EU snart kommer på banen og sier at strømstøtten er konkurransevridende, og at Norge bare får fortsette med den om vi gir samme støtte til alle innbyggere i EØS.

Anonymkode: fbdc5...171

Andre EU-land gjør jo det samme, og i enkelte tilfeller har EU-land innført makspris. I og med Norge dekker strømstøtten fra salget av strøm så er det ikke konkurransevridende.

Anonymkode: 97bc9...15b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...